دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بهره برداری از 14 پروژه بهداشتی تا پایان سال 96 در خنج

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: ۱۴ پروژه عمرانی در حوزه معاونت بهداشتی در شهرستان خنج با پیشرفت خوبی در حال اجراست که تا پایان…

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: ۱۴ پروژه عمرانی در حوزه معاونت بهداشتی در شهرستان خنج با پیشرفت خوبی در حال اجراست که تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی  دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت و مدیران واحد های بهداشتی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج بازدید کردند.

بشیر هاشمی در جمع مدیران شبکه بهداشت و درمان خنج از جمله مهمترین برنامه های پیش رو معاونت بهداشتی را ارتقاء شاخص ها درسامانه سیب عنوان نمود و افزود: ارتقاء شاخص ها در واحد توسعه شبکه، آموزش ضمن خدمت، آموزش سلامت، سلامت دهان و دندان، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، سلامت خانواده و جمعیت، مدیریت کاهش خطر و بلایا، سلامت مدارس جوانان و نوجوانان، تغذیه، تجهیزات پزشکی و آمار نسبت به بازدید سال قبل قابل تحسین است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از الحاق شبکه بهداشت و درمان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان جهت ارائه خدمات در سطح مطلوب تر، ۱۱ نیروی تخصصی و ۲۲ نیروی خدماتی جذب شده است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: ۱۴ پروژه عمرانی در حوزه معاونت بهداشتی در شهرستان خنج با پیشرفت خوبی در حال اجراست که تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین