جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از پزشکان بسیجی لارستان

میلاد لارستان: از پزشکان بسیجی و نمونه شهرستان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با روز پزشک، امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان به همراه چند تن از پایوران…

تجلیل از پزشکان لارستانیمیلاد لارستان: از پزشکان بسیجی و نمونه شهرستان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با روز پزشک، امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان به همراه چند تن از پایوران این ناحیه با

حضور در دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از زحمات و تلاش های جامعه پزشکی تشکرو قدردانی کردند.

در ابتدای این مراسم دکتر عاطفه رئوفی،ریاست دانشکده علوم پزشکی شهرستان لار ضمن عرض خیر مقدم به فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و هیئت همراه گفت: همانگونه که شما پاسداران و بسیجیان حافظ امنیت و نگهبان مقتدر انقلاب هستید، رسالت سنگین جامعه پزشکی نیز حفاظت از جان انسانها و هدیه دادن سلامتی به آنهاست که در این راه همچون شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه برنامه نیز جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست و کادر پزشکی دانشکده علوم پزشکی لارستان و بیمارستان امام رضا(ع) با تقدیم هدایایی از آنان و پزشکان بسیجی که در اردوهای جهادی با ناحیه لارستان همکاری داشتند تقدیر کرد.

در پایان جاهدی و هیئت همراه به همراه مسئولین دانشکده علوم پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع)  با حضور در محل کار چند نفر از پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) ضمن عرض خسته نباشید وخداقوت و تبریک روز پزشک، با اهدای گل از آنان قدردانی کردند.

 

 خبرنگار: روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین