جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان لارستانی

میلاد لارستان: کارشناس مسئول اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اشتغال و خودکفایی مددجویان زیر پوشش این…

خبرگزاری فارس: پرداخت بیش از 9 میلیارد ریال تسهیلات بابت اشتغال مددجویان لارستانیمیلاد لارستان: کارشناس مسئول اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اشتغال و خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ حسن غلامی اظهار داشت : توانمند سازی مددجویان از کارهای اساسی کمیته امداد است و در این راستا، پرداخت وامهای اشتغالزایی، زمینه را جهت نیل به این هدف فراهم خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه جهت کمک به اشتغال پایدار کلاسهای آموزشی مختلفی برای مددجویان جهت حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات برگزار شده است، افزود : پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان افزایی) و خود اشتغالی بوده است.

این کارشناس بیان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۷۹ مورد وام در قالب طرح های مختلف به میزان ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

غلامی اضافه کرد: طی این مدت، تعداد ۱۰۰ نفر (زن) نیز جهت فرا گرفتن آموزش های لازم و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای معرفی گردیده اند.

وی در پایان گفت: اکثر طرحهای اجرا شده در زمینه های کشاورزی و باغداری، دامپروری، خدمات، صنایع دستی، فعالیتهای صنعتی و معدنی، خدمات و سایر حرفه ها بوده است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین