یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روزشلوغ آتش نشانان لارستان، 4 اطفا حریق دریک روز

چهارشنبه روز پرحادثه و شلوغ آتش نشانان لار بود. به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال خبری آتش نشانی لار، آتش نشانان لار در این روز طی ۴ عملیات مختلف…

چهارشنبه روز پرحادثه و شلوغ آتش نشانان لار بود. به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال خبری آتش نشانی لار، آتش نشانان لار در این روز طی ۴ عملیات مختلف موفق به اطفا حریق در مناطف مختلف لارستان شدند.

۱) بنا بر این گزارش در حادثه اول حضور سریع آتش نشانان ، مانع از سوختن کامل منزل دوطبقه در شهرجدید لارستان شد. بر این ساس طی تماس تلفنی یک شهروند ،مبنی بر خارج شدن دود سنگین از منزل دو طبقه در محل چهل متری اول ، آتش نشانان سریعا به محل حادثه اعزام شدند و  به اطفای حریق که ناشی از اتصال کنتور برق بود پرداختند. سپس حجم سنگین دوده از محل منزل خارج شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی اسیب نرسید.

  

۲) ساندویچی نخل نیز در آتش سوخت . پس از اعلام خبر آتش سوزی ، نیروهای آتش نشان ، سریعا به محل حادثه واقعا در محله کهویه حاضر شدند و به اطفای آتش پرداختند . در این حادثه به لوازم برقی ، کولر ، یخچال ، اجاق و … خسارت وارد شد.

۳) همچنین طی حادثه ای دیگر خودروی پراید شهروند لارستانی دچار حریق شد. در این حادثه پس از خاموش شدن خودرو در حین حرکت و پس از استارت خوردن زیاد ، خودرو دچار آتش سوزی شد. خوشبختانه به سرنشینان خودرو آسیب نرسید.

۴) نهایتا اینکه طی اعلام حریق منزلی در کورده به مرکز آتش نشانی ، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و به اطفای کامل حریق پرداختند . این حادثه بعلت اتصال برق رخ داد که تقریبا بخش زیادی از اثاثیه ی منزل در آتش سوخت.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “روزشلوغ آتش نشانان لارستان، 4 اطفا حریق دریک روز”

  1. حسین گفت:

    خسته نباشید …

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین