دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خروج ۵۰ درصد منابع بانکی تولید کننده‌ها از استان فارس

میلاد لارستان: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: ۵۰ درصد از منابع بانکی که می‌تواند در این استان به تولید کننده اختصاص ابد از استان فارس خارج می‌شود. به گزارش…

رضایی نماینده جهرممیلاد لارستان: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: ۵۰ درصد از منابع بانکی که می‌تواند در این استان به تولید کننده اختصاص ابد از استان فارس خارج می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رضایی امروز در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور وزیر اقتصاد و اموردارایی برگزار شد اظهار داشت: امروز بانک‌ها در استان فارس حداکثر توان پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات دارند و با توجه به وضعیت تورم و رکود پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه  موضوع ارائه تسهیلات کم بانکی در استان فارس سبب خروج منابع و سرمایه از استان شده است افزود: افزایش اعتبارات بانکی در استان فارس باید چهار تا پنج برابر افزایش یابد.

رضایی به مشکل دیگر صنعت‌گران و تولیدکننده در استان فارس اشاره کرد و افزود: در بحث صنعت موضوع پرداخت مالیات‌های سنگین کمر صنعت‌گر را خم کرده است و باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: مشکلات موجود اقتصادی و مالیات‌های سنگین سبب شده کارخانه‌ها در استان فارس حداکثر تولید را نداشته باشند و به ظرفیت‌های حداقلی اکتفاء کنند.

وی بیان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که در موضوع مالیات فشار بر تولید کننده و کسبه کاهش یابد تا صاحبان صنایع و تولیدی‌ها با توان بیشتر به رونق و تولید بپردازند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس خواستار ایجاد حرکت جدی در بخش اقتصادی استان فارس شد و گفت: باید در شرایط پسا تحریم مدیران خوش‌فکر، توانمند و لایق در استان فارس بگارگیری شوند تا حرکت اقتصادی جدی در استان ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نگاه دولت به استان فارس نگاهی برخوردار است و باید به این استان با نگاه استان کمتربرخوردار که بر اثرخشکسالی دچار ضرر و زیان  شده و نرخ بیکاری در آن رشد داشته است توجه ویژه داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین