پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح طرح های عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بنارویه لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش بنارویه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید….

افتتاح طرحهای هفته دولت در بنارویه لارستانمیلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش بنارویه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ امروز و درچهارمین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور علی اکبر نجیب زاده  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار بنارویه و معتمدین، خیرین و مسؤلین محلی، در بخش بنارویه لارستان با اعتباری بالغ بر۱۴میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فارس، این طرح ها شامل افتتاح نمایندگی بهزیستی بخش بنارویه، زیرسازی و آسفالت خیابانی در شهر بنارویه به طول ۴۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، نصب ترانس رفع افت ولتاژ برق و نصب چراغ لاک پشتی در شرفویه، بنارویه و لاغران با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بخشی از این پروژه ها بود.

همچنین ساختمان دهیاری دامچه در زمینی به مساحت ۲۱۰ متر مربع با زیربنای ۱۱۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال، کمربندی روستای ده فیش به طول ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اجرای طرح هادی و بهره برداری ازخیابان خاتم الانبیاء روستای لاغران به طول ۷۰۰متر و ۵۵۰۰ مترمربع زیرسازی و اسفالت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال در این روز توسط مسئولین افتتاح شد.

در حاشیه آئین افتتاح این طرح ها، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهر بنارویه و روستاهای دامچه، ده فیش و لاغران پرداخت و در سخنانی در جمع مردم این روستاها و شهر بنارویه عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین