شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مصوبه سفر رهبری به لارستان:

ساختمان آموزشی هلال‌احمر لارستان چشم‌انتظار بودجه؛مسئولین همت کنند…

مسئول هلال‌احمر لارستان گفت: مجوز ادامه کار و احداث پروژه آموزشی، خدماتی و پشتیبانی پایگاه امداد شهری لارستان صادرشده و برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تأمین بودجه است. حمیدرضا…

مسئول هلال‌احمر لارستان گفت: مجوز ادامه کار و احداث پروژه آموزشی، خدماتی و پشتیبانی پایگاه امداد شهری لارستان صادرشده و برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تأمین بودجه است. حمیدرضا رشیدی در گفت‌وگو با میلادلارستان در خصوص علت توقف و نیمه‌تمام ماندن پروژه احداث ساختمان پایگاه امداد شهری لارستان، اظهار داشت: سال آغاز احداث پروژه به سال ۱۳۹۰ از مصوبات سفر پر خیروبرکت رهبری به لارستان برمی‌گردد.

وی یکی از علل کُندی پیشرفت کار در ابتدای ساخت این پروژه را اختلاف‌نظر بین شهرداری و هلال‌احمر و همچنین تغییر مدیریت‌ها دانست و افزود: در سال ۹۰ به دلیل عدم صدور پروانه کار به جهت انتخاب ناظر نیمه‌کاره رها می‌شود. مسئول هلال‌احمر لارستان بابیان اینکه مجوز ادامه کار صادرشده و برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تأمین بودجه است، تصریح کرد: تاکنون این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رشیدی در پاسخ به شایعات در خصوص نواقص در سازه‌های این پروژه گفت: بر اساس تأییدیه کارشناسان، سازه‌های ساختمان در حال احداث آموزشی، خدماتی و پشتیبانی پایگاه امداد شهری لارستان هیچ مشکل فنی ندارد.

وی درباره راه‌اندازی انبار پشتیبانی هلال‌احمر در لارستان، ادامه داد: یک ساختمان متعلق به هلال‌احمر در اختیار گمرک لارستان قرار دارد که به‌محض تخلیه ساختمان از سوی این اداره، امکان تجهیز این انبار فراهم خواهد شد.

این مسئول در خصوص علت تعطیلی استخر هلال‌احمر با توجه به فصل گرما و نیاز مردم، تصریح کرد: پس از فعالیت ۲۰ ساله این استخر موتورخانه آن به‌طورکلی باوجود تعمیرات ازکارافتاده است و امید می‌رود با مشارکت خیرین این مشکل با تعویض موتورخانه صورت گیرد. رشیدی با اشاره به اینکه تاکنون استخر هلال‌احمر به اجاره بخش خصوصی داده می‌شد و درآمد ناشی از آن به مرکز استان ارسال می‌شد، گفت: بنا بر توافقات جدید با خیرین ازاین‌پس درآمدها صرف خود استخر هلال‌احمر شود و متأسفانه تاکنون نگهداری مناسبی از موتورخانه نشده بود. وی بابیان اینکه بنا به‌پیش بینی کارشناسان برای تعویض موتورخانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است، گفت: استخر هلال‌احمر لارستان به تابستان امسال نمی‌رسد و تا آماده و نصب شدن دستگاه‌ها، احتمال راه‌اندازی مجدد تا ماه آبان یا آذر سال جاری وجود دارد.

مسئول هلال‌احمر لارستان با اشاره به اینکه با توجه به میزان کم بودجه‌ها امکان مشارکت این سازمان در بازسازی استخر وجود ندارد، افزود: هلال‌احمر بیشتر به دنبال خدمات‌دهی تا کسب سود است.

توضیح:بازنشر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ساختمان آموزشی هلال‌احمر لارستان چشم‌انتظار بودجه؛مسئولین همت کنند…”

  1. ح گفت:

    این قضیه وابستگی بی دلیل به شیراز گریبان اداراتی چون برق و گاز هم …. نمی دونم واقعا اختیاری ندارند یا مدیر محترم …… واسه یه مورد بسیار ساده اداره گازمیگه از شیراز …..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین