شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: برای نخستین بار در ایران کلاس مربیگری درجه B آسیا در لارستان در حال اجراست. محمدحسن طیبی زاده در گفت و…

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: برای نخستین بار در ایران کلاس مربیگری درجه B آسیا در لارستان در حال اجراست.

محمدحسن طیبی زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه برگزاری این کلاسها با بیان اینکه کلاس مربیگری درجه B آسیا برای نخستین بار در ایران توسط این اداره و با همکاری هیئت فوتبال لارستان در حال اجراست، اظهار داشت: این کلاسها از ۷ شهریور ماه آغاز شده و تا هفدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره از کلاسها به دو صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است، افزود: کلاسهای تئوری آن در محل اداره ورزش و جوانان لارستان و کلاسهای عملی در زمین چمن مجموعه تختی شهر لار زیر نظر “ناصر جانی خوانی” از مدرسان برجسته “AFC” در حال برگزاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان مهمترین دلائل انتخاب این شهرستان برای برگزاری این کلاسها را بهره مندی لارستان از امکانات مورد نیاز همچون سالن کنفرانس، سالن اختصاصی و خوابگاه مجهز عنوان و تصریح کرد: در این دوره تعداد ۲۵ نفر از مربیان کشورمان از شهرهای تهران، مازندران، بستک، بندرلنگه، شیراز و لارستان حضور دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین