یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جمع‌آوری بیش از 341 میلیون ریال صدقه در خنج

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از جمع‌آوری ۳۴۱ میلیون و ۷۰۷ هزار ریال صدقه در این شهرستان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد. به…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از جمع‌آوری ۳۴۱ میلیون و ۷۰۷ هزار ریال صدقه در این شهرستان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، علی شهابی بعدازظهر امروز در جمع تعدادی از مددجویان زیرپوشش این نهاد بابیان اینکه صدقه یکی از علل و عوامل افزایش همگرایی اجتماعی انسان است، اظهار داشت: اجتماع و همگرایی در قرآن و اسلام چنان ارزشمند و بااهمیت تلقی شده که حتی مفهوم ایثار به معنای گذشت از خود برای دیگران، جایگاه خاص یافته و یکی از راه‌های دست‌یابی به کمال انسانیت و رسیدن به مقام عبودیت ربوبی و خلافت طولی اللهی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، با توجه به کمبود نیروی تخلیه‌گر صندوق ۳۴۱ میلیون و ۷۰۷ هزار ریال صدقه در شهرستان خنج جمع‌آوری ‌شده است.

مدیر کمیته امداد خنج بابیان اینکه اعتماد مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان به کمیته امداد مهم‌ترین عامل در رشد و جذب کمک‌های مردمی بوده است، تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده در مواردی مانند بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی، وام اشتغال‌زایی، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب زیرپوشش و کمک‌هزینه درمانی مددجویان مصرف می‌شود.

شهابی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۴۵۰ صندوق صدقات کوچک، ۶۵ صندوق متوسط و ۱۱۷ صندوق بزرگ فعال در این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: خیران نقش مؤثری در رفع و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه و خودکفایی خانوارهای زیرپوشش این نهاد ایفا می‌کنند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین