سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تشکیل بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان نیازمند در مدارس لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان گفت: با توجه به اینکه بیش از یک‌هزار دانش‌آموز محروم در مدارس لارستان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، برای خدمات‌دهی بهتر…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان گفت: با توجه به اینکه بیش از یک‌هزار دانش‌آموز محروم در مدارس لارستان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، برای خدمات‌دهی بهتر در هر مدرسه بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان نیازمند تهیه شود.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه نشست مشترک با مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان با اشاره به نقش اولیا و مربیان در رفع فقر دانش‌آموزان اظهار داشت: برای ریشه‌کن کردن فقر، تنها پول و اعتبار کارساز نیست و تغییر نگاه و دیدگاه‌هاست که به کنترل فقر منجر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از یک‌هزار دانش‌آموز نیازمند، زیرپوشش کمیته امداد لارستان قرار دارند، اگر در هر مدرسه‌ای یک بانک اطلاعاتی از دانش‌آموزان نیازمند و نیازهای اساسی آن‌ها تهیه شود، به شکل صحیح و کارآمد می‌توان به این عزیزان خدمات ارائه کرد.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: می‌توان در طول سال تحصیلی نیازهای دانش‌آموزان را با مشارکت اولیا آنان و کمیته امداد برطرف کرد که در این صورت به‌مرور فقر خانواده‌های دانش‌آموزان از بین خواهد رفت.

این مقام مسئول بابیان اینکه برنامه جشن عاطفه‌ها در هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد، افزود: امسال باید روز جشن عاطفه‌ها، روز توزیع کمک به دانش‌آموزان و نه روز دریافت کمک‌ها باشد.

دلاور در مورد مساعدت‌های جشن عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: اگر هدف فقط پرداخت چند هزار تومان به هر دانش‌آموز نیازمند باشد کاری انجام نداده‌ایم، اما آنچه مهم به‌نظر می‌رسد رفع مشکلات اساسی خانواده آن‌هاست.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین