سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرمایه داران بخوانند!

میلاد لارستان: با حضور معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کلنگ ساخت کارخانه تولید لواشک و فرآوری خرما بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال در قیروکارزین به زمین زده شد.  به گزارش…

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی احداث کارخانه تولید لواشک و فرآوری خرما در قیروکارزینمیلاد لارستان: با حضور معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کلنگ ساخت کارخانه تولید لواشک و فرآوری خرما بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال در قیروکارزین به زمین زده شد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ کلنگ ساخت کارخانه تولید لواشک و فرآوری خرما در قیروکارزین بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

مدیر شهرک صنعتی قیروکارزین در حاشیه این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی احداث کارخانه تولید لواشک و فرآوری خرما در شهرک صنعتی قیروکارزین گفت: در قیروکارزین به‌عنوان سومین تولیدکننده خرمای فارس سالانه بیش از ۳۲ هزار تن انواع خرما تولید می‌شود و این ضرورت ایجاد صنایع وابسته به این محصول را نشان می‌دهد.

 این مقام مسئول با اشاره به محصولات تولیدی این واحد صنعتی در آینده اضافه کرد: خرما میوه‌ای است باارزش غذائی بالا که به علت دارا بودن مواد قندی قابل‌توجه در حدود ۷۰ درصدی ضمن مصرف غذایی در صنعت نیز موارد استفاده فراوان دارد و مصارف مختلف خرما در صنعت شامل شیره خرما، شهد خرما عسل خرما، قند مایع، سرکه خرما، الکل، عصاره نوشابه و خوراک دام است.

 محمودی بابیان این‌که لواشک نیز درواقع نوعی عصاره گرفته‌شده از میوه‌هاست که متخصصان تغذیه به آن اکستراکت می‌گویند و با خشک‌کردن به دست می‌آید ادامه داد: خشک‌کردن از ساده‌ترین و متداول‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی است که عمری به‌اندازه تمدن بشر دارد و امروزه در کشورهای مختلف به شکل‌های گوناگون از روش‌های سنتی تا الگوهای صنعتی انجام می‌شود.

میلاد لارستان: شاید به لحاظ شهرستانی آوردن این خبر در یک سایت محلی همخوانی زیادی نداشته باشد اما هدف ما این بود که یادآوری کنیم که؛ لارستان نیز با تولید سالیانه مقادیر زیادی از انواع خرمای مرغوب، قابلیت احداث کارخانه های مختلف فرآوری و بسته بندی را داراست که نیاز به سرمایه گذارای دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین