پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره‌برداری از 29 طرح روشنایی در لارستان

میلاد لارستان: مدیر توزیع نیروی برق لارستان از افتتاح و بهره‌برداری ۲۹ طرح روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ در سطح این شهرستان در هفته دولت خبر داد. امین دامن‌کشان…

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 29 طرح روشنایی در لارستانمیلاد لارستان: مدیر توزیع نیروی برق لارستان از افتتاح و بهره‌برداری ۲۹ طرح روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ در سطح این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

امین دامن‌کشان امروز در گفت‌وگو با میلاد لارستان با بیان اینکه ۲۹ طرح روشنایی معابر و رفع افت ولتاژ در سطح این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: تمام این طرح‌ها در پنج‌ماهه سال ۹۴ و از محل اعتبارات استانی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان به اجرا در آمده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل؛ شش طرح روشنایی معابر در روستاهای ده‌میان، دشتی، احمدمحمودی، چغان، کاریان و لاغران بوده که درمجموع به طول ۳ هزار و ۸۰۰ متر انجام ‌شده است.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان با بیان اینکه پست هوایی در بخش‌های مرکزی، اوز، جویم، بنارویه و صحرای باغ و همچنین یک دستگاه تقویت‌کننده ولتاژ در منطقه گلک از توابع بخش جویم نصب ‌شده است، تصریح کرد: در مجموع این پروژه‌ها یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح زیرساخت احداث شبکه فشار متوسط در شهرهای لار، بنارویه، عمادده و بیرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به طول ۳۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

دامن‌کشان با اشاره به اینکه ۴۰ دستگاه پست هوایی در سطح شهرها و روستاهای لارستان با اعتباری افزون‌بر یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نصب خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تمام این پروژه‌ها تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری برسد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین