دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری کلاس‌های فرهنگی برای 430 نفر از مددجویان لارستانی

میلاد لارستان: کارشناس فرهنگی تربیتی کمیته امداد لارستان از برگزاری کلاس‌های فرهنگی و تربیتی برای بیش از ۴۳۰ نفر از دانش‌آموزان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان در…

خبرگزاری فارس: برگزاری کلاس‌های فرهنگی و تربیتی برای 430 نفر از مددجویان لارستانیمیلاد لارستان: کارشناس فرهنگی تربیتی کمیته امداد لارستان از برگزاری کلاس‌های فرهنگی و تربیتی برای بیش از ۴۳۰ نفر از دانش‌آموزان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، علی رضایی اظهار داشت: به‌منظور رشد و پرورش فکری دانش‌آموزان و مددجویان زیرپوشش این نهاد و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان به‌ویژه در فصل تابستان، بیش از ۴۳۰ نفر از دانش‌آموزان و مددجویان از خدمات کانون‌های فرهنگی کمیته امداد و با اعتباری بالغ‌بر ۱۹۳ میلیون ریال در سال جاری بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان، کانون‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد لارستان با جذب ۲۵ مربی، کار آموزش مددجویان در رشته‌های مختلفی از جمله کامپیوتر، فوریت‌های پزشکی، تکنسین داروخانه، قالیبافی، خیاطی، برق، شیرینی‌پزی، زنبورداری، کلاس‌های احکام، ورزشی و بسیاری از رشته‌های دیگر را در دستور کار خود قرار داد.

این کارشناس اضافه کرد: با هماهنگی و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، صنایع‌ دستی، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی نسبت به صدور گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای هنرجویان اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در تمام روستاهای تابعه شهرستان لارستان کانون‌های فرهنگی تربیتی وابسته به سایر دستگاه‌ها نظیر آموزش‌ و پرورش آمادگی ارائه خدمات به دانش‌آموزان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد را دارند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین