یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نمایشگاه عکس «لار شهر زیبای من» گشایش یافت

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولانی فرهنگی و هنری لارستان نمایشگاه عکس لار، شهر زیبای من در هنرسرای شهروند این شهر گشایش یافت. به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی…

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس «لار شهر زیبای من» گشایش یافتمیلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسئولانی فرهنگی و هنری لارستان نمایشگاه عکس لار، شهر زیبای من در هنرسرای شهروند این شهر گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان، طی مراسمی بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) با حضور علی‌اصغر رفعت‌حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، سیما علویه سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری لارستان، محمد زارع مشاور فرهنگی فرماندار ویژه لارستان و محسن زارع معاون فرهنگی شهرداری لار، نمایشگاه عکس «لار شهر زیبای من» در هنرسرای شهروند این شهر گشایش یافت.

معاون فرهنگی شهرداری لار در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه عکس لار شهر زیبای من، با همکاری حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با هدف شناساندن هر چه‌بهتر اماکن مختلف این شهر کهن و تاریخی به همشهریان و به‌ویژه میهمانانی که از راه دور و نزدیک به لار می‌آیند برپا شده است.

محسن زارع دلیل انتخاب هنرسرای شهروند برای برپایی این نمایشگاه را قرار گرفتن این مکان فرهنگی در دل بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان ندای بهار در نقطه پرترددی از شهر قرار دارد روزانه مهمانان بسیاری این محل را برای استراحت و تفریح انتخاب می‌کنند و موقعیت خوبی است تا جذابیت‌های شهر لار را بهتر معرفی کنیم.

یکی از عکاسان فعال لارستانی که ۵۴ عکس این هنرمند در نمایشگاه به نمایش درآمده است در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان در این شهرستان، با بیان اینکه هنر عکاسى در میان هنرهاى کاربردى از ظرافت، دقت و اهمیت خاصى برخوردار است، اظهار داشت: هر عکسی، تفسیر دوباره‌اى از جهان پیرامونی دارد و ما را بر آن مى‌دارد که این جهان را به شکلى جدید ببینیم.

مهدی ابراری هدف از شرکت در این نمایشگاه را، معرفی بهتر آثار زیبا و در عین‌ حال کمتر شناخته‌ شده شهر لار دانست و افزود: شهر لار دارای جاذبه‌های بسیار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و… است که باید به اشکال مختلف به‌ویژه هنر عکاسی به مردم ایران و جهان معرفی شود.

به گزارش میلاد لارستان، در این نمایشگاه ۸۱ عکس زیبا و هنرمندانه از اماکن مذهبی، تاریخی و دیدنی شهر لار از لنز دوربین دو هنرمند لاری مهدی ابراری و امیر قیومی از عکاسان این دیار پرآوازه فارس تا ۲۴ شهریورماه در هنرسرای شهروند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین