دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خنجی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی خنج از پرداخت ۵ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در پنج ماه…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی خنج از پرداخت ۵ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در پنج ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان، علی شهابی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به عملکردهای متعدد کمیته امداد در خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار داشت: پرداخت مستمری یکی از خدمات کمیته امداد خنج است که در پنج ماه نخست سال جاری ۵ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت کرده است.

وی افزود: این مبلغ در حمایت از یک‌هزار و ۹۲۳ خانوار نیازمند و در راستای کمک به ۵ هزار و ۱۷۴ مددجوی زیرپوشش پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد خنج با بیان اینکه کمک‌معیشت پرداختی به خانوارهای زیرپوشش بر اساس سرانه تعیین ‌شده است، تصریح کرد: کمیته امداد ماهانه ۵۳۰ هزار ریال برای خانوارهای یک‌نفره، ۶۰۰ هزار ریال برای خانوارهای دو نفره، ۷۱۰ هزار ریال برای خانوارهای سه‌ نفره، ۸۲۰ هزار ریال برای خانوارهای چهار نفره و یک‌میلیون ریال برای خانوارهای پنج‌ نفره و بیشتر به‌ حساب سرپرستان خانواده‌های نیازمند واریز می‌کند.

این مسئول با اشاره به پرداخت مستمری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مناسبت‌های ویژه برای نیازمندان زیرپوشش افزود: این نهاد نقش مهم و تأثیرگذاری در رسیدگی به مددجویان در ابعاد معیشتی، فرهنگی، اجتماعی، درمانی و… دارد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد خنج

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین