یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۷ شهرک و ناحیه صنعتی لارستان آماده ورود سرمایه‌گذاران

میلاد لارستان: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از فراهم‌بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی زیرپوشش خبر داد و گفت: ۷ شهرک و ناحیه صنعتی لارستان آماده ورود…

شهرک صنعتی خرمدشتمیلاد لارستان: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان از فراهم‌بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی زیرپوشش خبر داد و گفت: ۷ شهرک و ناحیه صنعتی لارستان آماده ورود سرمایه‌گذاران است.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدرضا پیمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه ۷ شهرک صنعتی در منطقه لارستان وجود دارد، اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی حسن لری، پشته سنگر، اوز، بیرم، خنج، گراش و مرکزی لار از مناطقی هستند که صنایع کوچک و بزرگ در آن مستقر شده است.

وی با بیان اینکه دو ناحیه صنعتی “حسن لری و پشته سنگر” در ۳ کیلومتری شهر لار واقع است، افزود: ناحیه “حسن لری” با ۱۳ هکتار مساحت، دارای کاربری قطعات بتنی یا همان کانی‌های غیرفلزی هستند که تمام زمین‌های آن واگذار شده است.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان با اشاره به اینکه تمامی زمین‌های ناحیه صنعتی “پشته سنگر” واگذار شده است، تصریح کرد: با توجه به تقاضای سرمایه‌گذاران، طرح توسعه‌ای این ناحیه در زمینی به مساحت ۶۶ هکتاری در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

پیمان‌فر با اشاره به امکانات تأمین شده در دو ناحیه صنعتی “حسن لری و پشته سنگر” لار، خاطرنشان کرد: مهمترین این امکانات فراهم کردن زیرساخت‌هایی از قبیل راه‌اندازی تلفن و اینترنت، زیرسازی و آسفالت، احداث ساختمان نگهبانی، ایجاد سر در ورودی، اصلاح شبکه برق‌رسانی و غیره است که در مجموع برای این پروژه‌ها ۲۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به آماده‌بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ۷۳ هکتاری بخش اوز لارستان، عنوان کرد: تاکنون تعداد ۱۵ واحد از زمین‌های این شهرک واگذار شده که سرمایه‌گذاران به تدریج در حال احداث واحدهای صنعتی خود هستند.

پیمانفر با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی اوز زیرساخت‌های لازم با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فراهم شده است، تصریح کرد: امید می‌رود با استقرار صنایع در این شهرک، شاهد رونق خوب اقتصادی به ویژه در بخش ایجاد اشتغال در این قسمت از لارستان باشیم.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان به شهرک‌های تازه تاسیس بیرم و خنج نیز اشاره کرد و افزود: احداث شهرک صنعتی بیرم در زمینی به مساحت  ۴۲ هکتار از دو سال پیش  آغاز شده و خدماتی مثل آبرسانی از مرکز شهر به سمت شهرک صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، زیرسازی و تک لبه‌گذاری با قرارداد ۳ میلیارد ریال، ‌اجرای شبکه داخلی آبرسانی با هزینه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی بیان کرد: ایجاد شبکه خط انتقال برق داخلی و بیرونی، احداث جاده دسترسی، نصب تابلوی شهرک در ابتدای جاده دسترسی و غیره از اقداماتی است که تا پایان امسال برای رونق شهرک صنعتی بیرم انجام می‌شود.

پیمانفر درباره شهرک صنعتی خنج گفت: این شهرک در زمینی به مساحت ۹۴ هکتار احداث شده که تاکنون با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کار آب‌رسانی، زیرسازی، تک لبه گذاری، شبکه برق داخلی و غیره آن شهرک در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه  شهرک صنعتی گراش در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار احداث شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۷ واحد صنعتی فعال در این شهرک وجود دارد که این شهرک نیز همانند شهرک صنعتی مرکزی لار به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌ها کامل است.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان راه دستیابی به توسعه پایدار را سرمایه‌گذاری در بخش صنعت دانست و خاطر‌نشان کرد: اداره شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران برای شروع فعالیت‌های اشتغالزا در شهرک‌ها و نواحی زیرپوشش است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین