شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سخنان دکترفانی در لار از زبان خودش

وزیر آموزش و پرورش روز گذشته طی سخنانی اظهار داشت:در برخی از روزنامه ها و سایت ها نوشته شده است آموزش و پرورش افرادی را به مدارس غیرانتفاعی فرستاده و…

وزیر آموزش و پرورش روز گذشته طی سخنانی اظهار داشت:در برخی از روزنامه ها و سایت ها نوشته شده است آموزش و پرورش افرادی را به مدارس غیرانتفاعی فرستاده و آنها را وادار به پرداخت شهریه کرده است. در حالی که اینطور نیست و کل هزینه اش را ما خودمان پرداخت کردیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ دکتر فانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر خویش به لارستان اظهار داشت:
“روز جمعه لار بودم؛ با روسای آموزش و پرورش شش منطقه جنوب استان فارس جلسه داشتیم. یک رییس منطقه می گفت اگر ما یک دبیر فیزیک داشته باشیم مشکلمان حل است. یعنی یک شهرستان و یک منطقه آموزشی یک دبیر فیزیک خانم داشته باشد مشکل دبیرستان هایش حل می شود و ندارد. نیروی انسانی ما خوب توزیع نشده است. چینش نیروی انسانی حساب شده نبوده است. نیروی انسانی بومی استخدام نشده و عوارض اینها امروز به ما رسیده است.”

میلادلارستان: قابل توجه آموزش و پرورش لارستان و جنوب فارس جهت پیگیری موضوع. بی شک نیروهای متخصص در این زمینه زیادند و آموزش و پرورش بایستی چینش نیرو را به نحو احسن به منطقه تخصیص دهد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین