جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شیراز آماده استقبال از پیرغلامان؛ لارستان چه کرده؟!

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با تمام امکانات آماده استقبال از پیرغلامان حسینی است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم و  پایگاه اطلاع‌رسانی…

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با تمام امکانات آماده استقبال از پیرغلامان حسینی است. به گزارش میلادلارستان و به

نقل از تسنیم و  پایگاه اطلاع‌رسانی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی، رضا بدیعی‌فرد در حاشیه جلسه مشترک با تیم اجرایی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی اظهار داشت: این اجلاسیه از برنامههای شاخص و جریانساز فرهنگی است و پس از پیگیریهای مستمر، میزبانی این رویداد فرهنگی و مذهبی به سومین حرم اهل بیت(ع) واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون فرصتی فراهم شده تا متولیان و برگزارکنندگان این اجلاسیه با بهره‌گیری از فرهیخته بودن مسئولان و مردم استان، روحی تازه در کالبد این شهر فرهنگی و مذهبی بدمد افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت(ع) با همه موجودیت و امکانات خود به صحنه آمدند تا چهره این دین انسان‌ساز و پیامبر رحمت (ص) را با حربههای اختلاف، تروریسم، توهین، هیاهو و غیره با پشتوانه و امکانات رسانهای، مالی و تشکیلاتی خود مخدوش سازد، این اجلاسیه می‌تواند به صورت شفاف چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه برگزاری این اجلاسیه می‌تواند گامی مؤثر در جهت خنثی کردن بخشی از توطئه آنها باشد خاطرنشان کرد: تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) مهمترین راهترویج آموزه‌های تشیع است.

بدیعی‌فرد همکاری و صدور مجوز برای ایجاد غرفه اطلاعات اجلاسیه پیرغلامان حسینی در سالن فرودگاه، انجام تبلیغات محیطی در فرودگاه، همکاری در راستای اجرای برنامه استقبال، همکاری در راستای اجرای گردهمایی مدعوین و تمهیدات ترافیکی در محیط فرودگاه را در روز استقبال از جمله همکاری‌های فرودگاه شیراز با شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس در برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه بر شمرد.

وی تصریح کرد: همکاری و هماهنگی برای فرود همزمان هواپیمای چارتر حامل مدعوین ورودی از تهران و هواپیمای حامل مدعوین ورودی از شهرستان لار به شیراز، همکاری و صدور مجوز برای ایجاد فضای اجرای برنامه گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، همکاری و صدور مجوز برای حضور دستههای سینه‌زنی شیراز به منظور استقبال از مدعوین، همکاری و صدور مجوز به منظور اجرای برنامه گلباران از دیگراقدامات فرودگاه شیراز در جهت هرچه با شکوه‌تر  برگزار شدن این اجلاسیه است.

میلادلارستان: شایسته است لااقل جهت حفظ اهمیت موضوع در استان، مسئولین لارستان و متولیان امر فعالیت های صورت گرفته در منطقه را به همانند شیراز تا حد امکان رسانه ای نموده تا جوش و تحرک مردم نیز در این زمینه بیشتر گردد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین