پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم برای بار دوم افتتاح شد+تصاویر

میلاد لارستان: طی مراسمی نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم با حضور معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مسئولان بخش افتتاح و حجت الاسلام محمدی به عنوان اولین رئیس این…

افتتاح نمایندگی سازمان تبلیغات بیرم لارستانمیلاد لارستان: طی مراسمی نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم با حضور معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مسئولان بخش افتتاح و حجت الاسلام محمدی به عنوان اولین رئیس این نمایندگی معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلسه معارفه مسئول نمایندگی سازمان تبلغات اسلامی بیرم با حضور حاج آقا زندوی امام جمعه بیرم، زارعی بخشدار بیرم و اعضای شورای اداری بخش، شورای شهر اسلامی شهر و بخش، مسئولین هیأیتهای مذهبی و معتمدین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید زارعی بخشدار ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از راه اندازی سازمان در سطح بخش و همکاری و تعامل ادارات سطح بخش با مسئول نمایندگی به بیان سخن پرداخت و برای آقای شیخ محمد محمدی مسئول سازمان آرزوی موفقیت نمود.

 در ادامه امام جمعه بیرم در خصوص اهمیت فرهنگ و نیاز به اهتمام بیشتر به سازمان تبلغات اسلامی مطالبی را بیان و خواستار همکاری ادارات با سازمان شد.

وی از سازمان تبلغات شهرستان و استان خواست مقدمات ساخت ساختمان اداری و امکانات را فراهم نمایند.

در پایان، حاج آقا مهرابی معاون سازمان تبلیغات اسلامی فارس ضمن صحبت در خصوص اهمیت جایگاه تبلغات اسلامی طی حکمی حاج آقا محمدی را معرفی نمودند واز همکاری بخشداری وامام جمعه تشکر کرد.

گفتنی است؛ نمایندگی سازمان تبلیغات بخش بیرم برای دومین بار است که مورد افتتاح قرار می گیرد که در این خصوص جریانات پشت پرده ای وجود دارد که فعلاً از ذکر آن خودداری می شود.

اضافه می شود؛ سیدعلی حسینی ریاست قبلی این سازمان را برعهده داشته است.

افتتاح نمایندگی سازمان تبلیغات بیرم لارستان

افتتاح نمایندگی سازمان تبلیغات بیرم لارستان

افتتاح نمایندگی سازمان تبلیغات بیرم لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین