پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در استان فارس فراهم شود‌

 میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: مسئولان استان فارس تلاش کنند تا بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی در استان فراهم شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم‌،…

 سید محمدعلی افشانی استاندار فارسمیلاد لارستان: استاندار فارس گفت: مسئولان استان فارس تلاش کنند تا بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی در استان فراهم شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم‌، سیّد محمدعلی افشانی شامگاه یکشنبه در دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس با گلایه‌مندی از نهادهای دولتی و غیردولتی اظهار داشت: هم‌اینک استان فارس از ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، علمی و دیگر موارد سودده برخوردار است ولی در امر ارائه طرح‌های علمی و سودده با مشکل مواجه شده است.

وی با تاکید براینکه صندوق‌های توسعه ملی امروزه نیازمند ایده و طرح‌های برتر برای ارائه تسهیلات هستند، افزود: به گفته مسئولان امر در این زمینه استان فارس در امر ارائه طرح‌های سودده تاکنون موفق نبوده و تسهیلات صندوق توسعه به استان‌های دیگر هدایت می‌شود.

استاندار فارس در آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر بیان کرد: امروزه در جوامع بشری تعاونی‌ها همانند یک نهاد مردمی می‌کوشند تا ثروت ملی به صورت عادلانه در بین فعالان توزیع شود.

افشانی سه شاخصه مهم موفقیت درامر فعالیت اقتصادی را در گرو حامیان قدرت، حامیان ثروت وصاحبان فکر توصیف کرد وگفت: چنانچه این سه مهم در کنار یکدیگر قرارگیرد، می‌توانیم در فارس بسترهای سرمایه گذاری را برای متقاضیان فراهم کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین