پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور:مطالبات بخش اوز را قبل از شروع نمایندگی پیگیر بوده‌ام

میلاد لارستان: مطالبات بخش اوز را در کنار مطالبات مردم سایر مناطق از فروردین ۹۱ و قبل از شروع دوره نمایندگی پیگیر بوده‌ام و همچنان نیز آن‌ها را دنبال می‌کنم…

DSC_1498میلاد لارستان: مطالبات بخش اوز را در کنار مطالبات مردم سایر مناطق از فروردین ۹۱ و قبل از شروع دوره نمایندگی پیگیر بوده‌ام و همچنان نیز آن‌ها را دنبال می‌کنم و خود را مقید به ادامه راه بزرگان لارستان می دانم.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر جمشید جعفرپور دیروز را به طور کامل در بخش اوز به سر برد.

وی ابتدا با حضور در بخشداری بخش اوز، از نزدیک با بخشدار، اعضای شورا و معتمدین بخش اوز گفت‌وگو کرد و پس از شنیدن صحبت‌ها و مطالبات مردم این بخش به آن‌ها پاسخ گفت.

DSC_1483

 جعفر پور با اشاره به ضرورت بر تداوم وحدت و همدلی منطقه‌ای اظهارداشت: با توجه به وسعت حوزه انتخابیه، در طول دوران خدمت، بطور مناسبی به بخش اوز سفر کرده و با مردم و مسئولان دیدار کرده‌ام.

 وی با بیان اینکه جدایی فرهنگی تکه شدن است و ما به دنبال همدلی و یکپارچگی فرهنگی هستیم تصریح کرد: مطالبات بخش اوز را در کنار مطالبات مردم سایر مناطق از فروردین ۹۱ و قبل از شروع دوره نمایندگی پیگیر بوده‌ام و همچنان نیز آن‌ها را دنبال می‌کنم و خود را مقید به ادامه راه بزرگان لارستان می دانم.

 نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر استقرار ادارات هستیم خاطرنشان کرد: برای استقرار دادگاه محدودیت‌هایی وجود دارد و مسئول قضائی استان موافق آن در هیچ‌جای استان نیست.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تثبیت اوقاف اوز افزود: برای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز نیز تلاش می‌شود تا تثبیت شده و از حالت موقت خارج شود.

 وی با درخواست پیگیری جاده “مربط” از مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و همچنین پیگیری خانه بهداشت از معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در بحث اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز، بیشترین درصد اعتبارات در میان بخش‌ها به اوز اختصاص یافته است و در اعتبارات ۱۸۰ نیز تلاش می‌شود اوز به حق خود برسد.

DSC_1498

 جعفرپور در مورد نظارت و پیگیری جذب اعتبارات با توجه به کمک‌های مردمی آن را مطالبات به حق مردم دانست و خاطرنشان‌کرد: در این زمینه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیر بوده‌ام و به آنان گفته‌ام اگر مردم منطقه کمکی می‌کنند باید تشویق شوند نه تنبیه.

 وی دایر شدن دفتر نماینده دربخش اوز را با توجه به گستردگی شهرستان‌ها و بخش‌ها و همچنین محدودیت‌ها امکان‌پذیر ندانست و گفت: در این زمینه با اعضای شوراها و همچنین بخشدار در ارتباط هستم.

 جعفرپور با اشاره به تدوین سند توسعه خاطرنشان‌کرد: اولین حوزه انتخابیه در استان که نسبت به جمع آوری اطلاعات و ترسیم شکلی از وضع موجود اقدام کرده این حوزه بوده است که با وجود آن می‌توان در مورد فرصت‌ها نگاهی به آینده داشت.

DSC_1565

  DSC_1556

 نماینده مردم سپس به همراه چندی از مسئولان ادارات و معتمدین به روستاهای این بخش سفر کرده و از نزدیک با مردم گفت‌وگو و مشکلات آن‌ها را با استفاده از حضور مسئولان بررسی کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین