شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم شهید چمران لارستان اندر خم انتخاب مربی!!

میلاد لارستان: تیم شهید چمران لارستان به‌عنوان تنها نماینده استان فارس که حضورش در لیگ برتر با اما و اگرهای فراوانی مطرح بود، در آستانه شروع لیگ همچنان بدون مربی…

هندبال بانوانمیلاد لارستان: تیم شهید چمران لارستان به‌عنوان تنها نماینده استان فارس که حضورش در لیگ برتر با اما و اگرهای فراوانی مطرح بود، در آستانه شروع لیگ همچنان بدون مربی است.

به‌گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور ۸ تیم ۳ مهرماه آغاز به‌کار می‌کند و در این دوره از مسابقات تیم‌ها برای نخستین بار به صورت ترکیبی مقابل هم بازی می‌روند.

براساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های شهرداری کرمان، تاسیسات دریایی تهران، ثامن‌الحجج سبزوار و نفت و گاز گچساران در گروه الف و تیم‌های شهرداری سنندج، ذوب‌آهن اصفهان، شهید چمران لارستان و هدف‌پویان جوان قم در گروه ب قرار گرفتند.

تیم شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده استان فارس که حضورش در لیگ برتر با اما و اگرهای فراوانی مطرح بود در آستانه شروع لیگ همچنان بدون مربی است و تا یکی دو روز آینده مربی آن مشخص می‌شود.

این تیم که به دلیل مشکلات بسیار از جمله عدم همکاری مسئولان با این تیم، نداشتن سالن برای تمرین و انصراف کادر فنی تیم یک ماه و نیم قبل از تاریخ ابتدایی شروع لیگ انصراف خود را به فدراسیون اعلام کرده بود با اعلام تعویق یک ماه و نیمه بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور فرصت دیگری برای حضور در لیگ برتر پیدا کرد.

۱۲ مردادماه زمانی که مسئولان این تیم اعلام دوباره برای حضور در لیگ برتر را رسما اعلام کردند از شروع تمرین بازیکنان این تیم خبر داده بودند اما با گذشت یک ماه از آن تاریخ این تیم هنوز بدون مربی به سر می‌برد و تمرین بازیکنان این تیم بدون مربی انجام می‌شود.

مسعود راستی، مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان، دلیل این تاخیر را نبود مربی در خور لیگ برتر در استان فارس ذکر می‌کند و می‌گوید: در استان فارس تنها ۲ مربی در خور لیگ برتر وجود دارد که یکی از آنها برای مربیگری تیم ثامن‌الحجج سبزوار انتخاب شده و دیگری مربی تیم نوجوانان استان فارس است.

به گفته وی اگر تیم شهید چمران لارستان موفق به انتخاب مربی از داخل استان نشود مجبور می‌شود از دیگر استان‌ها برای انتخاب مربی اقدام کند که این امر به معنای از دست دادن زمان و به ضرر تیم شهید چمران لارستان است.

راستی درباره بازیکنان تیم شهید چمران لارستان گفت: تلاش شده از بازیکنان بومی استان برای حضور در لیگ استفاده شود و تنها ۳ بازیکن از استان تهران به تیم دعوت شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان افزود: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای آماده کردن تیم انجام داده‌اند و امید است که نتایج خوبی در لیگ برتر کسب شود.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که سه سال پیاپی نماینده استان فارس در لیگ برتر بوده است، در دهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با شکست دادن تیم دانشگاه آزاد به جایگاه پنجمی رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین