شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نیک اندیش لارستانی، 14 نوعروس را به خانه بخت فرستاد

نیک اندیش لارستانی، با تهیه و اهدای جهیزیه، ۱۴ نوعروس را به خانه بخت فرستاد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام…

نیک اندیش لارستانی، با تهیه و اهدای جهیزیه، ۱۴ نوعروس را به خانه بخت فرستاد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان، در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم؛۱۴ دختر مددجوی کمیته امداد هر کدام جهیزیه ای کامل و به ارزش ۱۴ میلیون تومان را که اهدایی نیک اندیش مقیم خارج از کشور است را دریافت نمودند .

این هدایا با اجرای ویژه برنامه ای و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان تقدیم گردید .در حاشیه این برنامه دلاور مدیر کمیته امداد لارستان ضمن تقدیر از این خیر نیک اندیش اظهار داشت : یکی از راههای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت امداد،فراهم سازی زمینه ازدواج دختران آنهاست که در این راستا آماده سازی جهیزیه نقش اساسی و بنیادین را ایفا می کند .

این مقام مسئول تصریح کرد : دختران تحت حمایت پس از گذراندن کلاسهای آموزشی با بهره گیری از اساتیدی مجرب امکان دریافت جهیزیه را خواهند داشت و تلاش جهت راه اندازی ازدواجهای پایدار و موفق از اهداف این کلاسهاست .

ارزش ریالی این جهیزیه که شامل یخچال با مخزن آب سرد،لباسشویی اتومات،جاروبرقی،سرویس قابلمه سرامیک،اتوبخار،تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ،گاز فردار،غذاساز،پنکه دستی،آب میوه گیری سه کاره،فرش و سرویس کامل ظروف و ۰۰۰بود را حدود ۲ میلیارد ریال دانست .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین