سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

“محمدمهدی” که به12نفرجانی دوباره بخشید

باردیگر جوانی از خطه لارستان با فداکاری خویش حیات دوباره ای به زندگی همنوعان خود بخشید. هفته گذشته متاسفانه “محمدمهدی توسلی” جوانی از جوانان لارستان دچار سانحه تصادف شده و…

باردیگر جوانی از خطه لارستان با فداکاری خویش حیات دوباره ای به زندگی همنوعان خود بخشید. هفته گذشته متاسفانه “محمدمهدی توسلی” جوانی از جوانان

لارستان دچار سانحه تصادف شده و به کما رفته بود. با بزرگواری و بزرگ بینی خانواده این عزیز و با موافقت اهدای اعضای بدن آن جوان، جانی تازه در بدن جسمی ۱۲ هموطن دمیده شد. “محمدمهدی” نام و یاد حویش را  تا ابد در عرش و فرش الهی زنده و جاوید نمود. 

پیام قدردانی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان را در ادامه ملاحظه نمایید.

انا لله و انا الیه راجعون

 بار دیگر جوانی از جوانان لار با پاره های بدن اش ناجی تعدادی از هم نوعان خود شد.مرحوم مغفور محمدمهدی توسلی که هفته گذشته در سانحه تصادف به کما رفته بود با بزرگواری خانواده ی خویش؛ جانباز عرصه ی پزشکی شد و بدین گونه نام و یادش تا ابد در عرش و فرش الهی زنده و جاوید ماند.

او مصداق عینی مصرع: «هرگز نمیرد آنکه زنده شد به عشق» است و از سودای دل آرزومندم ، آن «زنده ی عشق» تا ابد نزد معبودش تکریم شود انشاءاله.

بدون تردید دل کندن از حیات جسمانی جوانی که عمری را در پیشگاه پدر و مادر قد کشیده و رشید شده، دشوار است؛ اما دیدن چهره ی نیازمند بیماران مضطر؛ قرار را از چهره خانواده ای این عزیز از دست رفته ربود و بدین ترتیب با نظر لطف خدا، خانواده معزز توسلی با ایثاری الهی از جسم جوان خویش برای نجات جان جوانانی دیگر گذشتند و با اهداء اعضای بدن او به ۱۲ نفر زندگی دوباره بخشیدند.

در پیشگاه حضرت حق تعالی، از سویدای دل برای جوانان نیکو نهاد سرزمین لارستان که در چند روز اخیر با دو ضایعه مرگ مغزی مواجه شده اند طلب عافیت و دوری از بلایا کرده و با پاسداشت احسان ماندگار پدر و مادر مرحوم توسلی، برای محمدمهدی توسلی توفیق هم نشینی با خوبان الهی را از حضرت دوست مسئلت می نمایم.

عاطفه رئوفی/ رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین