پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تیم‌های لیگ برتری استان فارس حمایت می‌شود+تقاضا

میلاد لارستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از حمایت تیم‌های لیگ برتری این استان خبرداد و گفت: تقویت این تیم‌ها با گرفتن اسپانسرها و ارائه مشاوره‌های لازم ورزشی در…

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارسمیلاد لارستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از حمایت تیم‌های لیگ برتری این استان خبرداد و گفت: تقویت این تیم‌ها با گرفتن اسپانسرها و ارائه مشاوره‌های لازم ورزشی در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حیدرعلی کامیاب در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم، با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس در حوزه ورزش حرفه‌ای اظهار داشت: در حال حاضر نمایندگان استان فارس در قالب تیم هندبال، والیبال و اسکیت در لیگ برتر کشور  فعال هستند و برای حضور پرقدرت این تیم‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برای تیم اسکیت نیز اسپانسر گرفته شد بیان کرد: تلاش و برنامه ورزش استان فارس برای حضور نماینده‌ای از تیم بسکتبال استان فارس در لیگ برتر کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: در رشته فوتبال نیز با مسئولان تیم فجرشهیدسپاسی مذاکره‌های لازم صورت گرفته و با برطرف شدن برخی مشکلات امید است این تیم فوتبال استان فارس در لیگ برتر کشور حاضر شود.

کامیاب با بیان اینکه تیم برق نماد ورزش استان فارس است گفت: در حال حاضر مشکلات این تیم  حقوقی است و به‌دنبال برطرف کردن مشکلات این تیم با همکاری مسئولان ارشد استانی هستیم.

وی افزود: تیم برق یک تیم با سابقه در ورزش استان فارس و کشور است و باید بیش از پیش حمایت و مورد توجه قرار گیرد تا مشکلات آن روز به روز کمتر شده و دوباره روزهای طلایی آن تکرار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به توانمندی‌های ورزش زنان در رشته‌های مختلف نیز خاطرنشان کرد: نقطه قوت ورزش استان فارس در حوزه بانوان است و این حوزه نیز نیازمند اسپانسر است که باید رایزنی لازم در این زمینه صورت گیرد.

کامیاب همچنین به راه‌اندازی اتاق سرمایه‌گذاری ورزش استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: اعضای این اتاق را کارشناسان دانشگاهی حوزه‌های ورزش، اقتصاد و صنعت تشکیل می‌دهند و بر این اساس هر فردی بخواهد در ورزش  استان فارس سرمایه‌گذاری کند باید برنامه ارائه کرده و تعهدی نسبت به ورزش استان داشته باشد.

میلاد لارستان: در ابتدا جا دارد از مدیرکل محترم در ارائه این دیدگاه ” تیم‌های لیگ برتری استان فارس حمایت می‌شود” تقدیر و تشکر داشت ولی ما همچنان منتظر می مانیم تا ببینیم که ایشان به چه میزان به حرف شان جامه عمل می پوشانند.

همانطور که مدیرکل محترم در جریان هستند، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان برای چهارمین سال پیاپی به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور شرکت خواهد کرد.

امید می رود با عنایات ویژه، حمایت های همه جانبه مادی و معنوی از قبیل؛ تأمین اعتبار برای احداث سالن اختصاصی مسابقه و تمرین برای این باشگاه، تجهیزات فنی، کمک هزینه برای انجام امور جاری تیم و غیره از این تیم شایسته به عمل آید.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین