جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرمربی تیم لارستان: برای ماندن در کورس مدعیان می جنگیم

سرمربی تیم هندبال لارستان گفت: با توجه به این که توانستیم در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان عنوان قهرمانی را به دست آوریم برای دومین بار متوالی جواز حضور…

سرمربی تیم هندبال لارستان گفت: با توجه به این که توانستیم در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان عنوان قهرمانی را به دست آوریم برای دومین بار متوالی جواز حضور در رقابت ها ی جام باشگاه های آسیا را به خود اختصاص دادیم. شافعیان  یادآورشد: برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات آسیایی ترکیب تیم را نسبت به سال گذشته تغییر دادیم و با بازیکنان آماده و قدرتمند به مصاف حریفان خواهیم رفت.
به گزارش میلادلارستان به نقل از واحد مرکزی خبر سرمربی تیم هندبال لارستان در ادامه گفت: در جام باشگاه های آسیا با تیم های ILE قزاقستان ، AGMK ازبکستان، آلماتی، هند و ازبکا بازی داریم،​ از بین تیم های حاضر در این رقابت ها نماینده های قزاقستان از قدرت بالاتری برخوردار هستند و بازی با آن ها کار راحتی نخواهد بود.
وی یادآورشد: تمرینات آماده سازی مان را از مرداد آغاز کردیم و خوشبختانه شاگردانم از آمادگی بالایی برخوردار هستند و می توانند مقابل حریفانی که در ترکیب خود از بازیکنان خارجی و صاحب نام به عنوان یار قرضی استفاده می کنند، بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم هندبال بانوان لارستان افزود: تنها ۲ سال از برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا می گذارد و ما در هر ۲ دوره حضور داشتیم سال گذشته با تیم سنندج عنوان ششمی این رقابت ها را به دست آوردیم و امسال هم می رویم تا در بین برترین های آسیا جایگاه خوبی را به دست آوریم. شافعیان تصریح کرد: متاسفانه برخی ها تصور می کنند که تیم های حاضر وضعیت فنی خوبی ندارند در صورتی که به خاطر جذب یار خارجی سطح فنی آن ها به مراتب بالاتر از تیم های ملی شان است و برد در این دیدارها کار راحتی برای ما نیست.
رقابت های هندبال بانوان جام باشگاه های آسیا از اول مهر آغاز خواهد شد و تیم هندبال لارستان در نخستین روز این رقابت ها با تیم آلماتی دیدار خواهد داشت.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین