سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

کشته شدن یک زائر ایرانی در حادثه سقوط جرثقیل مکه

روز گذشته بود که ایسنا به نقل از العربیه نوشت: بر اثر شدت وزش طوفان یک جرثقیل به داخل مسجدالحرام در مکه مکرمه سقوط کرد. بارش شدید باران عصر دیروز…

روز گذشته بود که ایسنا به نقل از العربیه نوشت: بر اثر شدت وزش طوفان یک جرثقیل به داخل مسجدالحرام در مکه مکرمه سقوط کرد. بارش شدید باران عصر دیروز

(جمعه) موجب جاری شدن سیل در خیابان‌های مکه شد. شدت بارش باران که با وزش شدید طوفان همراه بود، شکسته شدن چندین اصله درخت در خیابان‌های مکه را در پی داشت. سقوط یک جرثقیل در سمت شرق مسجدالاحرام یعنی قسمت مسعی رخ داده است.

درپی وقوع طوفان در مکه مکرمه و سقوط یک دستگاه بالابر در مسجدالحرام، وزیر بهداشت کشورمان طی تماسی با هیات پزشکی حج امسال، جویای احوال زائران ایرانی شد.

دکتر عباس زارع نژاد، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره گفت: با توجه به زخمی شدن ۲۲ زائر ایرانی در پی وقوع سیل امروز در مکه، وزیر بهداشت همچنان در تماس با مسوولان هیات پزشکی ایران در عربستان، پیگیر احوال زائران ایرانی است. وی گفت:بر اساس پیگیرهای انجام شده، حال عمومی مصدومان ایرانی خوب است و همچنین وزارت بهداشت جهت اعزام پزشک و ارسال اقلام دارویی و پزشکی جهت ارایه خدمات لازم به مصدومان اعلام آمادگی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت بحران هم در این باره نوشت: ساعت ۲۳ روز جمعه رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بر اساس آخرین آماری که از همه بیمارستان های مکه گرفته شده است متاسفانه یک تن از زائران ایرانی به نام “سیف الله اسدی” بر اثر این حادثه کشته شده و تعداد مصدومین ایرانی نیز به ۲۰نفر افزایش یافته است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین