جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

زنگ مهر ۹۶ با طنین یا حسین در مدارس لارستان نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همراه با یاد و خاطره شهدای کربلا و دفاع مقدس در تمامی مدارس شهر و روستا نواخته شد. به گزارش میلاد…

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همراه با یاد و خاطره شهدای کربلا و دفاع مقدس در تمامی مدارس شهر و روستا نواخته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان،  امسال مراسم نمادین زنگ مهر ۹۶ با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاونین سیاسی و پشتیبانی، شهردار و نایب رییس شورای اسلامی شهر لار، معاونین آموزش متوسطه، پرورشی، پشتیبانی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، روسا و نمایندگان برخی ادارات و دانشگاه های لارستان، معاونین نیروی انتظامی،راهنمایی و رانندگی و سپاه پاسداران و … همراه با اجرای برنامه هايي ویژه ماه محرم و هفته دفاع مقدس توسط کانون دانش آموزی شهدا در دو آموزشگاه *فاطمه الزهرا (س)* و دبیرستان پسرانه شاهد فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم پس از عرض خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید توسط شامحمدی و فولادی معاونین آموزش متوسطه و پرورشی، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با گرامیداشت ایام غمبار شهادت حضرت اباعبدالله الحسين ع و هفته دفاع مقدس، تمام پیشرفت های جوامع بشری را مبتنی بر توانمندیهای نیروی انسانی دانست و تاکید کرد: اگر نیروی انسانی پویا داشته باشیم و از تمامی پتانسیل های مادی و معنوی و تعهد و تخصص به درستی استفاده شود جامعه به کمال مطلوب میرسد.

حسنی همچنین به دانش آموزان توصیه کرد با مدیریت مناسب زمان، قدر اوقات جوانی خود را بدانند و از آن بهترین استفاده را بکنند و سعی کنند نگرش خود را نسبت به مدرک گرایی صرف تغییر دهند.

فرماندار لارستان همچنین از دانش آموزان این هنرستان خواست بین آموخته ها و خلاقیت و نوآوری به درستی تلفیق ایجاد کنند چرا که هنرستان ها تبلور عینی علم و عمل هستند و با این نگرش آینده درخشانی را برای خود و جامعه رقم زنند.

لازم به ذکر است امسال بیش از ۲۳ هزار دانش آموز در ۲۸۰ مدرسه و ۱۳۰۰ کلاس درس تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان در شهر لار و بخش های مرکزی، صحرای باغ و بنارویه سال تحصیلی ۹۶_۹۷ را با طنین لبیک یا حسین و با یاد و خاطره شهدای کربلا و دفاع مقدس آغاز نمودند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین