جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار لامرد: تعهدات بزرگ حوزه راه و شهرسازی موجب رونق لامرد شده است

حسینی فرماندار لامرد در سخنانی عنوان کرد: تعهدات بزرگ حوزه راه و شهرسازی موجب رونق اقتصادی و فرهنگی شهرستان لامرد شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از  اداره کل…

حسینی فرماندار لامرد در سخنانی عنوان کرد: تعهدات بزرگ حوزه راه و شهرسازی موجب رونق اقتصادی و فرهنگی شهرستان لامرد شده است. به گزارش میلادلارستان به نقل از  اداره کل راه و شهرسازی لارستان، عملیات احداث ابنیه فنی محور لامرد اشکنان حدفاصل کشکو به سمت شهر اشکنان به طول ۵ کیلومتر در حال انجام است. در این محور ۲۱ دستگاه ابنیه فنی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در حال بوده و عملیات احداث ۷ دستگاه از این پل‌ها رو به اتمام است.

به موجب این اقدام حسینی فرماندار لامرد عنوان کرد: تعهدات بزرگ حوزه راه و شهرسازی موجب رونق اقتصادی و فرهنگی شهرستان لامرد شده است. وی گفت: ساخت بزرگراه و اتوبان در جای‌جای شهرستان و بخش‌های مختلف شهرستان، لامرد را به مسیری امن برای عبور کالاهای ترافیکی و عبور و مرور مردمی تبدیل کرده است. حجت‌الاسلام و المسلمین صفری امام‌جمعه اشکنان نیز افزود: فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی در اشکنان انقلابی را در خدمت به مردم فراهم کرده است که جا دارد از پیگیری‌های مجدانه فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مسئولان اداره راه و شهرسازی لامرد تقدیر و تشکر کنیم.

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 26 سپتامبر 2017 ساعت 6:11ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین