پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستان خبر داد و گفت: با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد و خیران این لوازم به دانش‌آموزان…

خبرگزاری فارس: توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستان خبر داد و گفت: با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد و خیران این لوازم به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بعدازظهر امروز در بازدید از بخش «اوز» و دیدار با مسئولان این بخش، برنامه‌های این نهاد را در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن عاطفه‌ها تشریح کرد.

در این دیدار هوشنگ دلاور با برشمردن نقاط مثبت برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: باید نگاه خود را نسبت به فقر تغییر دهیم و با کمک یکدیگر و شناسایی نیاز‌های اساسی مردم نسبت به رفع آن نیاز‌ها قدم برداریم.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی و نگاه علمی به این پدیده اجتماعی که لطمات جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها در پی دارد فقر را در کنترل خود درآوریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان بابیان اینکه مردم خیر و نیک‌اندیش بخش «اوز» در تمام امور خیریه به‌‌ویژه جشن عاطفه‌ها و شور نیکوکاری در رتبه‌های نخست شهرستان قرار دارند، یادآور شد: امسال در نظر داریم لوازم‌التحریر اسلامی را نیز برای دانش آموزان نیازمند سطح شهر فراهم کرده که این موضوع با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۵۰ درصدی خیران و مدارس عملیاتی شده و به این دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین