پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت 500 نیروی تولید خبر در لارستان

به گزارش میلاد لارستان سید علی اصغر رفعت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت شهر لار و حمایت از خبرنگاران این شهرستان هفته آینده…

روز خبرنگاربه گزارش میلاد لارستان سید علی اصغر رفعت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت شهر لار و حمایت از خبرنگاران این شهرستان

هفته آینده در مجمع عمومی که برگزار می‌شود انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لارستان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تشکیل ۳۰ عضو لازم است خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ عضو از  ثبت‌نام در این انجمن استقبال کرده‌اند.

مدیر ارشاد لارستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات استانی در لارستان در آذرماه تصریح کرد: با تشکیل انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌توانیم به حق و حقوق اصحاب رسانه رسیدگی کنیم.

وی با اشاره وجود حدود ۵۰۰ نیروی تولید خبر در شهرستان لارستان گفت: شهرستان لارستان به لحاظ تعدد سایت‌ها و نشریات در جایگاه دوم و بعد از شیراز قرار دارد.

رفعت حقیقی با بیان اینکه تشکیل انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان لارستان می‌تواند کمک شایانی در راستای بهبود فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کند گفت: خبرنگاران حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند در تحقق یک جامعه پویا، خلاق و امیدبخش موثر و کارآمد باشند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز رسانه‌ها در رشد و توسعه جامعه جایگاه خاصی دارند افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات مطبوعات و رسانه‌های این شهرستان نداشتن تشکل خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: تشکیل انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌تواند کمک شایانی در راستای بهبود فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین