چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لارستان

بدلیل نجابت مردم لارستان،نباید به آنها فشار بیشتر اعمال کرد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خطاب به تمامی نیروهای انتظامی شهرستان گفت: البته این دلیل نمی شود که چون مردم لارستان مردمی خوب و آرام هستند به…

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لارستانمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، خطاب به تمامی نیروهای انتظامی شهرستان گفت: البته این دلیل نمی شود که چون مردم لارستان مردمی خوب و آرام هستند به آنها فشار بیشتر اعمال  کرد، بلکه بایستی این مردم را بسیار تکریم نمود و قدر آنها را دانست و برای آنها خدمت کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی لارستان که صبح امروز (چهارشنبه) در تالار وحدت شهر لار برگزار شد به اهمیت نیروی انتظامی اشاره و اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی نظم و امنیت در جامعه هست که خدا را شکر امنیت قابل قبولی در کشور، استان فارس و لارستان داریم و این در حد شعار و تبلیغ نیست بلکه امنیت واقعی و براساس آمار و ارقام وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد هرج و مرج بوجود می آید و جامعه دچار مشکلات متعددی خواهد شد. همه مشاهده میکنید که امروز کشور ما از امنیت خوبی برخوردار هست و این را در جامعه ما لمس می کنیم .

رییس شورای تامین لارستان ادامه داد: این امنیت به واسطه حضور مقتدر نیروی انتظامی است و همه میدانیم در مواقعی که همه ما در مسافرت و یا گشت و گزار هستیم عزیزان نیروی انتظامی در خیابانها ،کوچه ها ، محلات و در جاده ها مرتب در حال گشت زنی هستند و امنیت ما را تامین می کنند. هر چند ممکن است اشکالاتی در نیروی انتظامی باشد که هم خود نیرو و هم ما قبول داریم البته محدود است.

فرماندار لارستان تصریح کرد: نيروي انتظامي مقتدر جمهوري اسلامي ايران، با بهره گيري از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت  و ارزش‌ها و آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي و با توكل به خداوند متعال، اساسي ترين نقش را در ايجاد امنيت و نظم در جامعه بر عهده دارد و ارتباط محكم پليس خدمتگذار و مردم، نقشي بي بديل را در احساس امنيت كه خواسته اصلي و حياتي اجتماع است، دارد.

نجیب زاده در ادامه سخنانش سرهنگ خلیفه را فردی متعهد توصیف و اضافه کرد: سرهنگ خلیفه فردی مؤمن، مردم دار، با اخلاق، مهربان ، با محبت و البته قاطع بود و این خیلی هم با هم منافات ندارد که پلیس هم قاطع و هم مردم دار و با اخلاق باشد یعنی با مجرمین سخت و محکم برخورد قانونی و با افراد و مردم عادی نیز با محبت رفتار کند و با مجرمین برابر قانون برخورد نماید؛و نه بیشتر و نه کمتر و این خصوصیات خوب را در سرهنگ خلیفه ما دیدیم که بایستی سرلوحه کار همه افراد نیروی انتظامی باشد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه خاطرنشان کرد: از حضور سرهنگ حسین دیندارلو فرماندهی جدید انتظامی لارستان هم خوشحالیم چون ایشان هم فردی مؤمن، مردم دار و قاطع و قانونمند هستند.

معاون استاندار تصریح کرد: به حمدالله وحدت مثال زدنی در بین اعضا ء شورای تأمین شهرستان لارستان وجود دارد که از این بابت خداوند بزرگ را سپاسگزاریم.

وی  مردم لارستان را مردمی نجیب، صبور و مؤمن بیان کرد و گفت: در منطقه لارستان جرم و تخلف توسط افراد بومی کمتر انجام می گیرد چرا که این منطقه، منطقه ای آرام و با فرهنگ و دارای مردمانی مؤمن و شریف هستند که بایستی قدردان چنین مردمی با مرام باشیم.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به تمامی نیروهای انتظامی شهرستان افزود:البته این دلیل نمی شود که چون مردم لارستان مردمی خوب و آرام هستند به آنها فشار بیشتر اعمال  کرد، بلکه بایستی این مردم را بسیار تکریم نمود و قدر آنها را دانست و برای آنها خدمت کرد.

نجیب زاده تصریح کرد: مردم خیلی خوب می فهمند و از خیلی از سیاسیون هم بهتر می دانند و در کل عیب و ایراد مسئولین را می دانند ولی به واسطه بزرگی و منش زیاد، به روی ما مسئولین نمی آورند ،پس باید به آنها احترام گذاشت.

وی در پایان از خدمات ارزشمند سرهنگ حسین خلیفه و کلیه پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور هم که زحمات زیادی می کشند تقدیر و تشکر کرد و برای سرهنگ دیندارلو هم آرزوی موفقیت کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین