شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بزرگداشت استاد شهریار در لار برگزار می شود

میلاد لارستان: شب نشینی هنرمندان و ادب دوستان به منظور بزرگداشت مرحوم محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار برگزار می‌شود. شب شعر  به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ استاد شهریار…

IMG_3473میلاد لارستان: شب نشینی هنرمندان و ادب دوستان به منظور بزرگداشت مرحوم محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار برگزار می‌شود.

شب شعر  به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ استاد شهریار به همت خانه فرهنگ و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ساعت۲۰ روز پنج شنبه  ۲۶ شهریور در تالار استاد جمالی (فردوسی) برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ؛ این برنامه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سید محمدحسین شهریار با حضور شاعران شهر  اجرا میشود.

سید محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده است. وی در ۲۷ شهـریـور ۱۳۶۷ در بـیـمارستان مهـر تهـران بدرود حیات گـفت و بـنا به وصیـتـش در زادگـاه خود در مقـبرةالشعـرا سرخاب تـبـریـز به خاک سپـرده شد و سالروز درگذشت وی به «روز شعر و ادب فارسی» نام‌گذاری شده است.

حضور علاقمندان برای شرکت در این برنامه آزاد میباشد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین