شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

فرودگاه لارستان اهرم تقویت صادرات بار می‎شود

مدیرکل فرودگاه‎های لارستان از برنامه‎ریزی برای استفاده از ظرفیت جغرافیایی و بومی این فرودگاه برای توسعه صادرات بار کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ امین الله صولتی در گفتگو…

مدیرکل فرودگاه‎های لارستان از برنامه‎ریزی برای استفاده از ظرفیت جغرافیایی و بومی این فرودگاه برای توسعه صادرات بار کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ امین الله صولتی در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به ظرفیت بالای فرودگاه لارستان برای سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد پروازهای فرودگاه‎ لارستان خارجی و به سمت حوزه خلیج فارس است و این فرودگاه رتبه ششم پروازهای خارجی را در کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فرودگاه‎های لارستان افزود: تلاش داریم از این موقعیت برای معرفی جاذبه‎های گردشگری و نیز تقویت صادرات بار به کشورهای دیگر با سرمایه‎گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

صولتی همچنین با اشاره به اینکه فرودگاه لارستان مشمول اجرای طرح ASQ (طرح تحول خدمات  است، گفت: به این منظور از اواخر بهمن ۹۵ بازدیدهای کارشناسان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از این فرودگاه آغاز شده است و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در حد توان به دنبال تغییر طراحی داخلی ترمینال فعلی و بهره‎برداری از ترمینال جدید این فرودگاه هستیم.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فرودگاه لارستان اهرم تقویت صادرات بار می‎شود”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت مهندس

  2. لارستان گفت:

    جناب مهندس صولتی نزدیک به یکسال هست که مدیر کلی فرودگاه لارستان را بر عهده گرفته اما متاسفانه تا کنون هیچ پیشرفتی در این یکسال شاهد نبوده ایم اما در زمان مهندس انصاریفرد مدام خبرهای خوب و پیشرفت از فرودگاه لارستان مخابره میشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین