پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در بخش دیگری از درخواست های مردمی بخوانید:

از جولان متکدیان در لار تا لزوم توجه به آلودگی برخی آب انبارها

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده است. لازم به ذکر است این سامانه بدون هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه داشته باشند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

 

۱)خواهشمندم در خصوص آسفالت خيابان۴۰متري۲ روبروي باشگاه انرژي  مساعدت فرماييد.(قابل توجه شهرداری لار)

۲) چرا مجسمه خروس  از فلكه خروس برداشته شده است؟(قابل توجه شهرداری لار)

۳) مشكلات مردم لار هم بيكاري است و از همه مهمتر نبود بخش نيازمنديها در روزنامه ميلاد لارستان هست. حداقل كاري كه ميتوانيد به سهم خودتان مثل تمامي روزنامه هاي كشور انجام دهيد. (قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

۴) یکی از مشکلات منطقه سرريز شدن گدايان  كوچك و بزرگ و يا بچه هاي كار هستند كه اخیرا امان مردم را بريده اند. برخی آنها نیز   آلوده بوده و می توانند ناقل بیماری باشند. لطفا رسیدگی نمایید.(قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان- شبکه بهداشت)

۵) درختان نخل موجود در سطح شهر(فسيل) و نیز گلزارها و دیگر درختان (بومي و تزئيني) احتياج به هرس دارند لطفأ اقدام شود.(قابل توجه شهرداری لار)

 

۶) بنده از ساكنين شهر قديم كوچه آيت الله خامنه اي ؛جنب تلمبه شهرداري هستم.  آب انبار این منطقه در اثر بارندگي و زمين لرزه خراب شده است و در اثر آب مانده در آن الودگي ايجاد كرده است. لطفا رسيدگي فرماييد(قابل توجه شهرداری لار و شبکه بهداشت)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین