جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

در عید قربان حاجیان قربانی شدند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با ابراز تأسف و تأثر نسبت به حادثه تلخ کشته شدن حاجیان در ادای مناسک حج در “منا”، عنوان کرد: در این حادثه فراموش…

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با ابراز تأسف و تأثر نسبت به حادثه تلخ کشته شدن حاجیان در ادای مناسک حج در “منا”، عنوان کرد: در این حادثه فراموش نشدنی هزاران نفر مجروح و کشته شدند که بیش از ۱۳۰ نفر از کشته شدنگان از حجاج کشورمان بودند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با اشاره با تأکید بر جایگاه و اهمیت وجود ولایت در جامعه و اطاعت از او، اظهار داشت: کلید همه امور شناخت از امام و اطاعت از اوست.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تأکید بر شناخت دشمن، افزود: دشمنان در تمام زمینه ها به شکل سخت و نرم علیه ما جنگیده اند که یک نمونه بارز آن تحمیل جنگ هشت ساله و عزادار کردن خانواده ها و نابودی منایع کشورمان است.
امام جمعه موقت لارستان با اشاره به کینه توزی های مستکبرین در کشورهای یمن، سوریه، لبنان، عراق، بحرین، فلسطین و غیره تصریح کرد: این ناامنی در منطقه غرب آسیا ثمره توطیه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و ایران مقتدر است.
وی با هشدار به اینکه اگر ملتی بخاطر مصلحت و به بهانه کم کردن دشمنی دشمنان حاضر به مذاکره شد می بایست با هوشیاری کامل پا به این عرصه گذاشت، خاطر نشان کرد: مبادا با سهل انگاری و غفلت مورد فریب قرار گیریم و یا خدای ناکرده اجازه نفوذ و دخالت دشمن در کشور فراهم شود.
 حجت الاسلام رمضانی با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) درباره هوشیاری نسبت به شگردهای دشمنان، اضافه کرد: جامعه را باید در برابر دشمن مستحکم کرد تا خدای نکرده دشمن به شکست و همچنین نفوذ در ما خوشبین شود.
این استاد حوزه و دانشگاه خطر نفوذ دشمن در امورات سیاسی و فرهنگی را بسیار حساس تر و امکان پذیرتر توصیف کرد و افزود: اگر دشمن در عرصه فرهنگی امکان نفوذ یابد، بیرون راندن دشمن کاری بسیار مشکل است.
وی با بیان اینکه دشمن در بحث فرهنگی از دو راه در پی نفوذ در ملت ماست، تصریح کرد: دشمن در تلاش است با تخریب فرهنگ اصیل و بومی ایرانی اسلامی و از طرفی با ترویج فرهنگ مبتذل غربی در ملت ما و بخصوص جوانان رخنه کند.
امام جمعه موقت لارستان با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای جایگزین کردن مقوله رفاه طلبی بجای شهادت طلبی، افزود: وقتی رفاه طلبی در جامعه حکم فرما شد، فرهنگ عاشورایی آسیب می بیند و به دنبال آن فرهنگ مهدویت و انتظار نیز آسیب می بیند.
وی با اشاره به برخی نظریات اندیشمندان غربی درخصوص عوامل اقتدار شیعیان، تصریح کرد: شیعه در نبرد جنگ نرم سه عامل اقتدار دارد که عبارتند از؛ عاشورا، مهدویت و مرجعیت که دشمن در پی نابود کردن این عوامل است.
حجت الاسلام رمضانی با ابراز تأسف و تأثر نسبت به حادثه تلخ کشته شدن حاجیان در ادای مناسک حج در “منا”، عنوان کرد: در این حادثه فراموش نشدنی هزاران نفر مجروح و کشته شدند که بیش از ۱۳۰ نفر از کشته شدنگان از حجاج کشورمان بودند.
وی با بیان اینکه در عید قربان حاجیان قربانی شدند، خاطر نشان کرد: عده ای از خدا بی خبران با یک عملیات انتحاری جمع کثیری از مردم نمازگزار یمنی در نماز عید قربان را به شهادت رساندند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین