شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا به میزبانی لارستان آغاز شد

میلاد لارستان: مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا با حضور مسئولان کشوری و شطرنج‌بازان ۹ کشور آسیایی به میزبانی لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان، در آئین باشکوهی با حضور مهرداد…

شطرنجمیلاد لارستان: مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا با حضور مسئولان کشوری و شطرنج‌بازان ۹ کشور آسیایی به میزبانی لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان، در آئین باشکوهی با حضور مهرداد پهلوان‌زاده، دبیر فدراسیون شطرنج کشور، سیاوش جواهری‌زاده، رئیس هیئت شطرنج فارس، رحیم مقیمی، معاون فرماندار ویژه لارستان،  محمدحسن طیبی،  رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و شطرنج‌بازان ۹  کشور آسیایی مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا بعد از ظهر امروز در سالن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

محمدحسن طیبی با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا به میزبانی شهرستان لارستان اظهار داشت: این مسابقات برای نخستین بار است که در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا در دو رده ۵۰ و ۶۵ سال از دوم تا نهم مهرماه در سالن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون شطرنج کشور هم با تأکید بر جایگاه بزرگان و پیشکسوتان در جامعه و به ویژه در عرصه ورزش، گفت: حضور مهمانان و ورزشکاران داخلی و خارجی در ایران و لارستان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این مسابقات به نحو احسن به اجرا درآید.

وی با تشکر از مسئولان لارستان در قبول میزبانی این مسابقات، تصریح کرد: خوشبختانه پس از رایزنی‌های زیاد میزبانی ششمین دوره مسابقات پیشکسوتان شطرنج آسیا به ایران رسید.

پهلوان‌زاده با ابراز خرسندی از حضور ۹ کشور در این مسابقات، خاطر نشان کرد: حضور این تعداد کشور در این مسابقات پاسخی به منتقدینی بود که به میزبان شدن ایران و عدم استقبال از این مسابقات انتقاد داشتند.

این مسئول بیان کرد: در مسابقات شطرنج پیشکسوتان ۲۰۱۵ آسیا که به میزبانی لارستان برگزار می‌شود، شطرنج‌بازانی از کشورهای نیوزیلند، قزاقستان، تاجیکستان، فلسطین، عراق، پاکستان، میانمار، هند و ایران حضور دارند.

در پایان این مراسم با برش کیک شطرنجی و مسابقه نمادین مسئولان مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا به میزبانی لارستان آغاز شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین