جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کلاس مربیگری بین‌المللی شطرنج در لار برگزار می‌شود

میلاد لارستان: رئیس هیئت شطرنج استان فارس از برگزاری دوره کلاس مربیگری بین‌المللی شطرنج خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از پنجم تا هشتم مهرماه با حضور اساتیدی از فدراسیون…

شطرنجمیلاد لارستان: رئیس هیئت شطرنج استان فارس از برگزاری دوره کلاس مربیگری بین‌المللی شطرنج خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از پنجم تا هشتم مهرماه با حضور اساتیدی از فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، سیاوش جواهری عصر امروز در حاشیه افتتاحیه مسابقات شطرنج ۲۰۱۵ آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات از دوم تا ۱۰ مهرماه برای نخستین بار در کشور ایران با حضور ۹ کشور آسیایی در لارستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه بازیکنان ماهر کشورهای آسیایی در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند، افزود: در این دوره از مسابقات ۶۱ شرکت‌کننده حضور دارند که ۱۴ نفر آنان خارجی و ۴۷ شطرنج‌باز از استان‌های مختلف ایران هستند.

رئیس هیئت شطرنج استان فارس تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در تمام رده‌های سنی می‌تواند الگویی مناسب به ویژه برای جوانان باشد و انجام مسابقاتی در این سطح سبب رشد کمی و کیفی بازیکنان کشور، استان و شهرستان می‌شود.

جواهری از برگزاری کلاس مربیگری بین‌المللی در حاشیه مسابقات پیشکسوتان آسیا به میزبانی لارستان خبر داد و افزود: این کلاسها از پنجم تا هشتم مهرماه با حضور اساتیدی از فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود.

وی درباره شرایط شرکت در این کلاسها گفت: این دوره برای رده‌های بالای شطرنج است و شطرنج‌بازان حرفه‌ای داخلی و خارجی در این کلاسها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان فارس بار دیگر با ابراز خرسندی از میزبانی خوب لارستان در این مسابقات، تصریح کرد: برگزاری این مسابقه در لارستان نشان می‌دهد که با همدلی، همراهی و همفکری ارگان‌ها و نهادهای مختلف می‌توان دست به کارهای بزرگ و موفقیت‌آمیز زد.

جواهری همچنین با اشاره به اینکه اواخر این سال یا اوایل سال آینده مسابقه‌ای بزرگ در شهرستان مرودشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات به شکل آزاد و در کنار تخت جمشید برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین