جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی در ایجاد صندوق توسعه لارستان

رئیس کل بانک مرکزی پیشنهاد ایجاد صندوق توسعه لارستان را ارائه نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،  طی دیدار  جعفرپور نماینده مردم با سیف رئیس کل…

رئیس کل بانک مرکزی پیشنهاد ایجاد صندوق توسعه لارستان را ارائه نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،  طی دیدار  جعفرپور نماینده مردم با سیف رئیس کل بانک مرکزی، موارد مهم حوزه انتخابیه و سرمایه گذاری بانکها در منطقه مورد بحث قرار گرفت.

در این ديدار جعفرپور با اشاره به  سرمایه های چشمگیر لارستانیها اعم از لارستان و خنج و گراش، عمدتا آنها را بصورت سپرده گذاری شده  در بانک ها  ذکر نمود که در مسیر ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال بکار گرفته نشده و  در خارج از منطقه بکار گرفته میشود. وی در این دیدار خواستار سرمایه گذاری بانکها در منطقه لارستان شد.

در ادامه  سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز با بیان اینکه با توان و ظرفیت لارستانیها از زمانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول کار بوده اند آشنایی دارد، پیشنهاد نمود  صندوقي تحت عنوان صندوق توسعه لارستان زير نظر بانك مركزي ايجاد و با سياست گذاري و برنامه ريزي سنجيده و مطالعه شده در جهت توسعه منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد. وی افزود: در این خصوص بانک مرکزی برای هرگونه همکاری و پشتیبانی اعلام امادگی می نماید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی در ایجاد صندوق توسعه لارستان”

  1. محسن لار گفت:

    بسیارفکرخوبیه

  2. لارستانی گفت:

    بنده خدا زحمت کشیدند که این پیشنهاد را دادند مردم لارستان در همه مناطق به طرق مختلف برای توسعه لارستان راه وچاره پیدا کرده اند. احتیاجی به صندوق ومنبعی کهدر اختیار وزیر نظر مقامات دولتی باشد هم ندارند

  3. ناشناس گفت:

    خسته نشه یه وقت ؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین