جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در طرح بزرگ تهیه جهیزیه نوعروسان شرکت کنید+پوستر

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: خیرین می توانند با مشارکت در طرح بزرگ رحمت حسینی جهت تهیه جهیزیه ۱۰ نوعروس مشارکت کنند. امین دلخسته در گفت و گو با…

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان گفت: خیرین می توانند با مشارکت در طرح بزرگ رحمت حسینی جهت تهیه جهیزیه ۱۰ نوعروس مشارکت کنند.

امین دلخسته در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از اجرای طرح بزرگ رحمت حسینی خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور هدایت نذورات عزادارن حسینی به سمت فعالیت های معنوی و عام المنفعه و همچنین کمک به فراهم سازی شرایط ازدواج جوانان دم بخت در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: در این طرح، هر نفر با پرداخت ۵ هزار تومان (یا بیشتر) جهت تهیه جهیزیه ۱۰ نوعروس لارستانی مشارکت کند.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح بزرگ و خداپسندانه می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۲۷۴۷۸۶۸۰ به نام مرکز بوستان شهدای گمنام بانک شهر واریز یا با شماره ۰۹۱۷۲۴۴۲۹۰۸ تماس حاصل نمایند.

این مسؤوول با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در این طرح مشارکت داشته و ۱۴ میلیون تومان جمع آوری شده است، ادامه داد: تاکنون هزینه تأمین جهیزیه ۷ عروس تأمین شده است.

دل خسته با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه ها ۲۵ میلیون ریال است، یادآور شد: جهیزیه ها شامل تخته فرش، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و غیره که همه آن محصولات تولید شده در داخل کشور است، تهیه خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از ماه صفر و طی آئینی جهیزیه ها به نوعروسان اهداء خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین