شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اخذ مجوز تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم لارستان،خنج و گراش و مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان، از درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان دیدن کردند. به گزارش میلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم لارستان،خنج و گراش و مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان، از درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان دیدن کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، دکتر اکبر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس و دکتر عاطفه رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، از درمانگاه در حال احداث تأمین اجتماعی لارستان بازدید نمودند و از آخرین وضعیت  ساخت این پروژه اطلاع یافتند.

دکتر اکبر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی فارس در سخنانی ضمن تقدیر از خیر بزرگوار درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفت این پروژه مناسب است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه مجوز تجهیز درمانگاه لارستان اخذ و تامین اعتبارات شده است، تصریح کرد: به محض آماده سازی مکان، کار نصب دستگاه ها شروع خواهد شد و مکاتبات لازم برای تأمین نیروی انسانی درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان نیز انجام شده است.

امیری از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دیگر مسئولین ، خیر بزرگوار آقای وطن پرست و  نماینده ایشان برای تحقق اجرای پروژه ، تقدیر کرد.

همچنین در این بازدید  جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دکتر جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی هم از خیر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی لارستان آقای حاج عبدالرسول وطن پرست تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع با زیربنای ۲۲۰ متر مربع در حال احداث می باشد که تاکنون بیش از ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

اضافه می گردد که این درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط خیر لاری آقای حاج عبدالرسول وطن پرست  احداث شده است.

گفتنی است در این بازدید همچنین نصراله قادری نماینده خیر ، مهرزاد افتخاری معاونت  تامین اجتماعی لارستان و الیاس اسماعیلی معاون اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نیز حضور داشتند .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخذ مجوز تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی لارستان”

  1. محسن لار گفت:

    زیربنابنظرم۲۲۰۰صحیح باشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین