یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان استیجاری است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: ساختمان استیجاری اداره ثبت‌اسناد و املاک لارستان و همچنین تعداد محدود نیروهای انسانی این اداره، جوابگوی مراجعات روزانه مردم این شهرستان…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: ساختمان استیجاری اداره ثبت‌اسناد و املاک لارستان و همچنین تعداد محدود نیروهای انسانی این اداره، جوابگوی مراجعات روزانه مردم این شهرستان نیست.

به گزارش میلاد لارستان، علی‌اکبر نجیب‌زاده عصر امروز در جلسه‌ای که با مهدی اقبال مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک فارس در فرمانداری ویژه لارستان برگزار کرد، در سخنانی اظهار داشت: گستردگی، جمعیت بسیار، موقعیت این شهرستان و شمار مراجعات مستمر مردم انتظارات توجه بیشتر به لارستان را ایجاد کرده است.

وی افزود: مکان استیجاری اداره ثبت‌اسناد و املاک لارستان و همچنین تعداد محدود نیروهای انسانی این اداره، جوابگوی مراجعات روزانه مردم این شهرستان نیست.

نجیب‌زاده ادامه داد: با توجه به قدمت بسیار اداره ثبت املاک و املاک این شهرستان، اداره کل ثبت‌اسناد و املاک فارس باید در راستای تأمین نیروی انسانی بیشتر و ساخت ساختمان اداری برای این منطقه، تلاش و پیگیری بیشتری کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با درخواست این موضوع که اختیارات بیشتری به اداره ثبت و املاک لارستان واگذار شود، تصریح کرد: گسترش اختیارات این اداره، باعث می‌شود تا مردم از رفاه و آسایش بیشتری بهره‌مند شوند و نخواهند برای انجام امور خود فاصله بسیار و پرخطر تا مرکز این استان را طی کنند.

در پایان این دیدار، مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک فارس در مورد درخواست‌های مطرح‌شده قول مساعد داد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین