جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعزام تیم درمان از لارستان به کرمانشاه

اولین تیم درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان جهت خدمت به زلزله زدگان غرب کشور اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات…

اولین تیم درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان جهت خدمت به زلزله زدگان غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در پی تماس مرکز EOC استان و اعلام نیاز به آمبولانس و نیروی تکنسین فوریتهای پزشکی جهت اعزام به غرب کشور، مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس۱۱۵، طی هماهنگی با EOC شهرستان، دستور تجهیز یک دستگاه آمبولانس با کلیه امکانات و اعزام دو نفر از داوطلبان تکنسین فوریتها را صادر کرد.

حاجی رجبی ضمن اشاره به این نکته که امدادرسانی به هموطنان داغدیده در زلزله اخیر وظیفه شرعی و انسانی هر ایرانی است، گفت: با توجه به ورود موج سرما و پیش بینی بارش برف و باران، آمبولانس‌های اعزامی این مرکز با کلیه امکانات و اقلام دارویی مورد نیاز در مناطق مورد نظر تجهیز و به محل اعزام شد.

گفتنی است پیش از این دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن انتشار فراخوان مبنی بر اعلام آمادگی کادر درمان جهت حضور داوطلبانه در استان کرمانشاه و شهرهای زلزله زده، تعداد ٣٠ نفر از پرسنل درمان و پزشکان متخصص این مجموعه آمادگی خود را مبنی بر حضور در این مناطق اعلام نمودند که انشاالله بعد از اعلام مرکز EOC کشور مبنی بر حضور ایشان، به محل اعزام خواهند شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 20 نوامبر 2017 ساعت 9:28ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین