شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ثبت نام از داوطلبان برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه+پوستر

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از ثبت نام داوطلبان برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد. محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان با عرض…

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان از ثبت نام داوطلبان برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

محسن چرخی در گفت و گو با میلاد لارستان با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور به ویژه هموطنان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه با از خودگذشتگی و کمک ملت ایران کار امدادرسانی به صورت مطلوب در حال اجراست و اکنون باید توان لازم برای بازسازی نقاط آسیب دیده بع کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه برای تسریع در امر بازسازی نقاط آسیب دیده سعی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات سنگین مهندسی است، افزود: به منظور تشکیل تیم های تخصصی کار نام نویسی از داوطلبان در تخصص های عمران، برق، لوله کشی آب، استادکار و غیره برای حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه در بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان شروع شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان بیان کرد: دارندگان ماشین های سنگین مهندسی نیز می توانند برای کمک به همنوعان با در اختیار قراردادن خودروهای لودر، گریدر، بولدوزر، بیل میکانیکی و تانکر آب در امر بازسازی این مناطق مشارکت کنند.

این مسوول از شهروندان خواستکمک های نقدی و غیرنقدی و کالاهای اساسی مورد نیاز در فصل سرما را برای ارسال به استان کرمانشاه به پایگاه های بسیج تحویل دهند.

چرخی در پایان شماره ۰۹۱۷۱۸۳۸۲۳۳ را برای تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین