پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اجرای نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از اجرای برنامه بازسازی واقعه بزرگ غدیر در لارستان برای سومین سال متوالی خبر داد. امین دلخسته در گفت و گو…

بازسازی واقعه غدیر مشهد میلاد لارستان: مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از اجرای برنامه بازسازی واقعه بزرگ غدیر در لارستان برای سومین سال متوالی خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان با تبریک دهه ولایت و عید غدیرخم، اظهار داشت: نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر یک کار فرهنگی، معنوی و هنری است که توسط خانواده بزرگ بسیج به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه در این طرح معنوی عظیم، هئیت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و بخصوص بسیجیان پایگاه های مقاومت فعال در لارستان مشارکت دارند، افزود: بیش از ۳۰۰  نفر نیروی انسانی از جمله بازیگر، هنرور و عوامل اجرایی در کمیته هنری ستاد بازسازی واقعه غدیر در لارستان با شوق و رغبت وصف ناشدنی به ایفای نقش پرداخته که همه این افراد در خلق و ثبت این کار معنوی به نوعی دخیل هستند.

مسئول برگزاری نمایش بازسازی واقعه غدیر در لارستان با بیان اینکه این برنامه در روز جمعه ۱۰ مهرماه ۹۴، رأس ساعت ۱۵ در محل ابتدای ورودی شهرک بائن اجرا می شود، بیان کرد: این محل با توجه به دسترسی راحت و آسان و همچنین فضاهای جانبی از جمله پارکینگ، محل استقرار هنروران و عوامل فنی و داشتن چشم‌انداز مناسب از بین نقاط مختلف شهر انتخاب شده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه نمایش بازسازی واقعه عظیم غدیرخم با هدف نشر و معرفی این حادثه عظیم در میان مردم و به ویژه قشر جوان به اجرا درمی‌آید، تصریح کرد: برگزاری این نمایش گامی برای معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی است.

وی مشکل بشریت امروز را فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر عنوان و خاطرنشان کرد: تنها راه حل مشکل جوامع بشری ترویج و پیاده‌سازی پیام غدیر است.

دلخسته افزود: شهرستان لارستان در بازسازی واقعه غدیر خم در زمره ۱۰ شهر برتر کشور شناخته می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین