شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

زلزله «دُرز» لارستان خسارتی نداشته است

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به زلزله ۴.۱ریشتری منطقه درز لارستان گفت: این زلزله به‌دلیل عمق زیاد خسارتی نداشته است. به گزارش میلاد لارستان؛ حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با…

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به زلزله ۴.۱ریشتری منطقه درز لارستان گفت: این زلزله به‌دلیل عمق زیاد خسارتی نداشته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به زلزله ۴٫۱ریشتری منطقه درز لارستان اظهار داشت: این زلزله صبح امروز رخ داد و خسارتی نداشته است.

وی با بیان اینکه اغلب نقاط استان زلزله‌خیز است، گفت: این منطقه هرچند روستایی است اما به‌دلیل عمق زیاد و میزان کم زلزله خسارتی در آن ایجاد نشده است.

گفتنی است؛ در ساعت ۶:۱۷ صبح امروز زلزله‌ای به‌مقیاس ۴٫۱ ریشتر منطقه درز در استان فارس را لرزاند. این زلزله در عمق ۲۸کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی ۲۸ و طول ۵۵٫۷ رخ داده است. گزارشی از خسارت احتمالی اعلام نشده است.

کانون این زلزله در فاصله ۳۵کیلومتری درز استان فارس، ۳۷کیلومتری حاجی‌آباد هرمزگان و ۴۴کیلومتری فین هرمزگان بوده است. این منطقه در یک هفته اخیر ۷ بار دچار زلزله شده که از مقیاس ۱٫۸ تا ۴٫۱ متغیر بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین