شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

خارجی ها گوی سبقت را در شطرنج ربودند

رقابت‌های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان آسیا با شرکت ۶۵ شطرنج‌باز از ۹ کشور آسیایی در لارستان در حال پیگیری است و در دور نهم دو نماینده ایران در رده بالای ۶۵…

رقابت‌های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان آسیا با شرکت ۶۵ شطرنج‌باز از ۹ کشور آسیایی در لارستان در حال پیگیری است و در دور نهم دو نماینده ایران در رده بالای ۶۵ سال در جایگاه دوم و سوم جدول قرار گرفتند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم، رقابت‌های قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا

که از سوم مهر به میزبانی لارستان آغاز شده و مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته است.

۶۵ شطرنج‌باز (‌۴۴ شطرنج‌باز در رده سنی بالای ۵۰ سال و ۲۱ شطرنج‌باز در رده سنی بالای ۶۵ سال) از ۹ کشور ایران، نیوزلند، میانمار، هندوستان، پاکستان، عراق، فلسطین، ازبکستان وقزافستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

در دور نهم این مسابقات در رده سنی بالای ۵۰ سال نماینده پاکستان با کسب ۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد. دو شطرنج‌باز از کشور میانمار نیز با کسب ۷ و  ۶٫۵ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.

در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز شطرنج‌باز هندوستانی با کسب ۷٫۵ امتیاز همچنان صدرنشین جدول است و محمد محمدیان و عباسقلی تیموری از ایران به ترتیب با کسب ۶ و ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین