چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بزرگان فوتبال کشور نظیر کفاشیان، استیلی، عزیزی، فردوسی پور،خیابانی و…در راه لارستان+عکس

بزرگان فوتبال و ورزش ایران به منظور افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای چغان به لارستان سفر خواهند کرد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه…

بزرگان فوتبال و ورزش ایران به منظور افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای چغان به لارستان سفر خواهند کرد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه به منظور افتتاح زمين چمن مصنوعي روستای چغان و تجليل از خيرين عرصه ورزش به لارستان سفر خواهند کرد، اظهار داشت: این برنامه با حمايت اداره ورزش و جوانان لارستان و به همت وحيد جعفري  مدیرعامل شرکت آلشپورت و اسپانسر تيم ملي فوتبال ایران در جام جهاني برزیل و تامین کننده توپ های ليگ برتر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه لارستان در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه و همزمان با هفته وحدت میزبان بزرگان فوتبال ایران خواهد بود، افزود: این برنامه بزرگ با حضور جمع زیادی از مشاهير پرافتخار فوتبال ايران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان درباره مهمانان دعوت شده تصریح کرد: در این برنامه علی کفاشیان، سردار عزیز محمدی، خداداد عزیزی، حمید استیلی، رضا شاهرودی، عادل فردوسی پور، جواد خیابانی، محمدحسین میثاقی و جمع زیادی از اصحاب رسانه و سردبیران خبرگزاری های مهر، ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ورزش و برنامه تلوزیونی پرمخاطب ۹۰ در لارستان  به اتفاق نماینده استاندار و مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان فارس حضور به هم خواهند رساند.

طیبی در پایان اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی روستای چغان از توابع بخش جویم لارستان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان با امکاناتی مدرن توسط وحید جعفری مدیرعامل شرکت آلشپورت و اسپانسر تيم ملي فوتبال ایران در جام جهاني برزیل احداث شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بزرگان فوتبال کشور نظیر کفاشیان، استیلی، عزیزی، فردوسی پور،خیابانی و…در راه لارستان+عکس”

  1. علی گفت:

    مردم هم میتونن برن؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین