پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان

پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان توسعه می یابد

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان گفت: با توجه به افزایش پروازها و حضور هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه لارستان توسعه پارکینگ هواپیمایی را در دستور کار قرار داده…

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان گفت: با توجه به افزایش پروازها و حضور هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه لارستان توسعه پارکینگ هواپیمایی را در دستور کار قرار داده ایم.

امین الله صولتی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه یکی از پروژه های بزرگ در فرودگاه لارستان ساخت “اپرون -محل پارک هواپیما- است، اظهار داشت: این موضوع تا بحال چند بار مطرح شده و ما نیز با توجه به افزایش پروازها و حضور هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه لارستان در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلاتی که طی بارندگی سال گذشته رخ داد و قسمتی از محوطه روبروی پارکینگ فعلی و حتی قسمتی از “تاکسی وی” اصلی -مسیر ارتباطی پارکینگ هواپیما به باند پروازی- دچار نشست زمین شد، افزود: در ابتدا تصمیم به زیرسازی و بهسازی با استفاده از روکش بتنی در آن ناحیه گرفته شده است و پس از آن توسعه پارکینگ هواپیمایی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه لارستان با اذعان به اینکه یکبار مناقصه توسعه “اپرون” برگزار شد که متاسفانه فقط یک شرکت کننده داشت و مناقصه باطل اعلام شد، تصریح کرد: بصورت مجدد مناقصه انجام شده و امید می رود با تعیین پیمانکار از طرف اداره کل عمران و توسعه فرودگاهها، این کار توسط پیمکانکار قوی و با تجهیزات راهداری کامل انجام شود.

صولتی با اشاره به اینکه پارکینگ فعلی ظرفیت ۳ هواپیما را دارد، ادامه داد: ولی در هر صورت بدنبال توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان خواهیم بود که خوشبختانه موافقت های آن نیز اخذ شده است.

این مسوول اضافه کرد: در راستای جلب رضایت مسافران و شهروندان کارهای زیادی برای زیرساخت، تاسیسات و بهسازی فرودگاه لارستان نیز باید انجام دهیم و در حال حاضر حدود یک میلیارد تومان برای این موارد هزینه شده تا بتوان گواهینامه فرودگاهی را که یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود، حفظ کنیم.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان توسعه می یابد”

  1. مهرابي گفت:

    سلام و تشکر،متاسفانه با توجه به استقبال زياد مسافرين از پروازهاي ورودي و خروجي اين فرودگاه متاسفانه هنوز سالن پروازي درستي اين فرودگاه ندارد ،پروازها بجاي افزايش کاهش مي يابد ،پرواز لار کويت و لار قطر که در هفته اگر چند پرواز باشد باز هم بخاطر استقبال مسافرين کم است به يک پرواز بسنده شده ،پرواز لار تهران کاهش مي يابد و پرواز جهرم تهران با هيچگونه اينده اي ميخواهند به سه پرواز درهفته برسانند ،درد ما از کجاست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین