چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل نماینده مردم از معتمدین لار

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش از معتمدانی که برای درخواست از آیت الله شیرمردی جهت حضور در لارستان و اقامه نماز جمعه به تهران سفر کرده بودند، تجلیل کرد….

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش از معتمدانی که برای درخواست از آیت الله شیرمردی جهت حضور در لارستان و اقامه نماز جمعه به تهران سفر کرده بودند،

تجلیل کرد. به گزارش میلادلارستان و  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، جمشید جعفرپور شامگاه جمعه در نشستی صمیمانه با معتمدان شهر لار، از کسانی که برای حضور آیت الله شیرمردی در لارستان به تهران سفر کرده بودند تجلیل کرد.

در این دیدار، جعفرپور با بیان اینکه این تلاش ها در تاریخ لارستان ماندگار می شود و نسل های آینده متوجه آن می شوند تصریح کرد: باید همگی سعی کنیم با ابراز همدلی در شهر، امام جمعه جدید را دلگرم نگهداریم.

وی با اشاره به سخنان آیت الله شیرمردی خاطرنشان کرد: امام جمعه جدید بیان اشته که تنها برای قرائت خطبه به لارسان نمی آیم چرا که این کار را دیگران بهتر از من انجام می دهند اما من برای کمک به امورات شهر و منطقه و اجرای کار به منطقه لارستان می آیم.

حجت الاسلام رمضانی، امام جمعه موقت لار نیز اظهارداشت: امام جمعه برای موفقیت به دو چیز نیاز دارد که یکی توانایی فردی و دیگری حمایت مردم و مقبولیت نزد آنان است که ما باید سعی کنیم وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن ایفا کنیم.

گفتنی است در پایان ضمن تشکر از معتمدان و اهدا عکس یادبودی از سفر تهران، معتمدان نیز نوید همکاری های بیشتر در امور منطقه به نماینده مردم داده و از پیگیری های وی تقدیر کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین